Avast zároveň uvedl, že datum uzavření fúze se společností NortonLifeLock očekává 4. dubna. Příjmy z přímého prodeje spotřebitelům se zvýšily o 11,1 % na 811,2 milionu dolarů, což představuje organický růst o 9,4 %. Objem fakturací se zvýšil o 2,9 =procenta na 948,4 milionu dolarů a upravený plně zředěný zisk na akcii stoupl o 7,8 procenta na 37 centů.
Průměrný výnos na zákazníka vzrostl o 8,4 % na 49,4 dolaru. Každý klient využíval průměrně 1,43 produktu Avastu. Počet zákazníků 16,36 milionu zůstal v podstatě na stejné úrovni jako v předchozím roce a to i přes dvouciferný růst v některých regionech s nedostatečným rozšířením antivirů.
Loni v září Avast úspěšně spustil nové integrované řešení Avast One, které kombinuje antivirovou technologii společnosti, rozsáhlou ochranu ve formě virtuální privátní sítě pro běžné prohlížení a ochranu identity prostřednictvím služby monitorování narušení dat, firewall a funkce aktualizace softwaru k ochraně před používáním zastaralého softwaru.
Avast založili v roce 1988 čeští výzkumníci Eduard Kučera a Pavel Baudiš, firma je jedním z průkopníků v oboru počítačového zabezpečení. V roce 2016 koupila konkurenční AVG. Avast je podle tržeb druhou největší antivirovou firmou na světě za společností Symantec.