Společnost Xsolla spouští webový obchod pro 40 ze 100 nejlepších her pro mobilní zařízení

Los Angeles (USA) 5. října 2023 (PROTEXT/BusinessWire) – Obchod s hrami pro mobilní zařízení roste díky 151 webovým obchodům společnosti Xsolla, které využívají vylepšené integrace mezi různými platformami a zvyšují efektivitu provozu

Společnost Xsolla, globální společnost zabývající se obchodováním s videohrami, oznamuje, že 40 ze 100 nejprodávanějších her pro mobilní zařízení spustilo svůj webový obchod pomocí řešení společnosti Xsolla. Tyto poznatky nabízejí pohled na rostoucí trend multiplatformních operací v odvětví her pro mobilní zařízení pro rok 2023 a nastupující rok 2024. Na základě průzkumu a analýzy společnosti Xsolla pomohla v letošním roce 151 hrám se spuštěním webových obchodů. Tento úspěch odráží proměnu mobilního herního prostředí s přechodem k integraci více platforem.

Tato tisková zpráva obsahuje multimediální prvky. Celou zprávu najdete zde: https://www.businesswire.com/news/home/20231004979520/cs/

„S podporou společnosti Xsolla vrhá společnost 80.lv světlo na rostoucí potřebu propojovací platformy v herním průmyslu,“ řekl Kirill Tokarev, generální ředitel společnosti 80.lv. „Cílem tohoto pojetí je poskytnout rovné příležitosti hernímportovacím studiím, zejména těm s omezenou interní kapacitou, tím, že je propojí se spolehlivými partnery za účelem rozšiřování jejich her na další platformy.“

Od roku 2005 se společnost Xsolla věnuje pomoci webovým prohlížečům a počítačovým hrám při prodeji virtuálního zboží po celém světě. Díky vytrvalému odhodlání prozkoumávat nové trhy na různých platformách a značným investicím do vylepšování zkušeností s přijímáním nových uživatelů umožňuje společnost Xsolla hrám pro mobilní zařízení rozšiřovat jejich stále se rozšiřující uživatelskou základnu.

Integrace specializovaných platebních platforem, jako je Xsolla, může vývojářům her výrazně zvýšit efektivitu. Údaje ukazují, že vývojáři mohou ušetřit až 30 % svého provozního času použitím specializovaných řešení namísto vytváření vlastního platebního systému. Vývojáři a vydavatelé tak mohou uvolnit více zdrojů, které mohou věnovat na vylepšení herních funkcí a uživatelského zážitku. Zjednodušení složitostí spojených s dodržováním daňových předpisů a regulačních požadavků umožňuje vývojářům soustředit se na jejich hlavní kompetenci, kterou je vytváření poutavých her. Díky spolupráci se společností Xsolla tak mohou partneři zefektivnit obchodní operace a přispět k vyšší kvalitě herních zážitků pro koncové uživatele.

Orientace na složitých globálních trzích s digitálními službami a produkty je komplexní záležitost, která zahrnuje mnohem více než jen dodržování směrnic o DPH a dani z obratu. Vezměme si například Mexiko, kde jsou podle Seznamu poskytovatelů digitálních služeb registrovaných v RFC oficiálně registrovány pouze dvě přední herní firmy, jak je zdokumentováno v Úředním federálním věstníku. Kromě daní se společnosti musí potýkat s různými místními předpisy, licenčními kritérii a předpisy týkajícími se ochrany údajů, které se mohou v jednotlivých regionech výrazně lišit.

„Spuštění webového obchodu pro 40 ze 100 nejprodávanějších her pro mobilní zařízení je pro společnost Xsolla velkým milníkem a znamená významný posun v odvětví směrem k expanzi na více platforem,“ řekl Chris Hewish, generální ředitel společnosti Xsolla. „Tento úspěch je víc než jen hra čísel; je to potvrzení našeho neúnavného zaměření na poskytování nejefektivnějších a nejuniverzálnějších řešení pro vývojáře mobilních her. Zdůrazňuje také rostoucí význam jednotné strategie napříč platformami, zejména ve světle nedávných změn v oblasti ochrany osobních údajů, včetně identifikátoru pro zadavatele reklamy (IDFA), transparentnosti sledování aplikací (ATT) a nadcházejícího zásahu do otisků prstů. Díky těmto změnám je pro vývojáře důležitější než kdy dříve dodržovat předpisu a zároveň využívat webové obchody k rozšíření uživatelské základny a obohacení herních zážitků napříč platformami.“

Další informace a více informací o webovém obchodě Xsolla naleznete na adrese: xsolla.pro/webshoptop100

O společnosti Xsolla

Xsolla je globální společnost zabývající se obchodováním s videohrami, která nabízí komplexní a výkonnou sadu nástrojů a služeb určených speciálně pro videoherní průmysl. Od svého založení v roce 2005 pomohla společnost Xsolla tisícům herních vývojářů a vydavatelů všech velikostí financovat, prodávat, uvádět na trh a zpeněžovat jejich hry po celém světě a na různých platformách. Posláním společnosti Xsolla jako inovativního lídra v oblasti obchodování s hrami je řešit neodmyslitelné nástrahy globální distribuce, marketingu a monetizace a pomáhat tak našim partnerům oslovit více zeměpisných oblastí, generovat větší příjmy a vytvářet vztahy s hráči po celém světě. Společnost Xsolla se sídlem a registrací v Los Angeles v Kalifornii a s kancelářemi v Berlíně, Soulu, Pekingu, Kuala Lumpuru, Tokiu a městech po celém světě podporuje významné herní tituly, jako jsou Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo a další.
Další informace a poznatky naleznete na adrese: xsolla.com

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Zdrojovou verzi najdete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231004979520/cs/

Kontakt

Media Contact

Derrick Stembridge

Director of Public Relations, Xsolla

d.stembridge@xsolla.com

Zdroj: Xsolla

PROTEXT