Lidl otevírá novou prodejnu v Praze v ulici Ankarská

Praha 16. listopadu 2023 (PROTEXT) – V pondělí 20. listopadu otevírá společnost Lidl svou další moderní prodejnu, tentokrát v Praze v ulici Ankarská. Otevřením nové prodejny v Praze vznikne až 35 nových pracovních pozic. Zákazníci se tak mohou těšit na moderní a ekologickou prodejnu a v prvním měsíci po otevření rovněž na 20% slevu na vybraný sortiment.

Koncept prodejen, které Lidl staví, přináší zákazníkům na první pohled zajímavé architektonické pojetí, velkorysé zádveří a vzdušný interiér. Zákazníci tak mohou nakupovat oblíbené produkty v komfortním prosvětleném prostoru, najdou zde také velké úseky vždy čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva. Pro komfort při nákupu slouží také široké uličky a velký odkládací prostor u pokladen. K dispozici je zákazníkům rovněž Wi-Fi zdarma nebo automat na kvalitní certifikovanou kávu, kterou si mohou dopřát v zádveří prodejny.

Součástí prodejny je samozřejmě pekárna, která několikrát za den doplňuje čerstvé pečivo.

„Při stavbě našich nových prodejen se soustředíme především na zákazníky, kterým chceme nabídnout komfortnější nakupování od začátku až do konce jejich návštěvy. Samozřejmostí je i Wi-Fi připojení zdarma či možnost zakoupení kávy v našem automatu. Myslíme však také na zaměstnance, kterým nový koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i dostatečné zázemí,” dodala tisková mluvčí společnosti Lidl Iveta Barabášová.

Zákazníkům bude k dispozici 35 parkovacích míst v rámci parkoviště. U prodejny nebude chybět ani bankomat, a to u vstupu do prodejny Lidl. Prodejna bude otevřena denně od 7 do 22 hodin, v neděli pak od 8 do 22 hodin.

Otevření každé nové prodejny bude nově spojeno i s velkolepou grilovačkou, a to přímo u prodejny. Zákazníci, kteří nakoupí v první den otevření nad 500 Kč se mohou těšit na grilovanou klobásu zdarma.

První den otevření bude spojen s podporou MŠ Bubeníčkova. Podpoří ji všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje školce z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v první den částku 50 Kč. Za vybrané peníze dovybaví školka svou zahradu edukativními prvky.

O společnosti

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 318 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop na www.lidl.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulosti výstavbu oblíbených Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.