Do třetice všeho dobrého: Společnost Hisense prodlužuje strategické partnerství s UEFA a sponzoruje EURO 2024

Berlín 5. září 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Globální výrobce spotřební elektroniky a spotřebičů Hisense oznámil, že se stává globálním sponzorem evropského fotbalového mistrovství UEFA EURO 2024™. Po dvou předchozích ročnících a úspěšném sponzorování FIFA World Cup 2022™ se tak společnost Hisense ujme sponzorství UEFA EURO již potřetí za sebou. V rámci dohody získá společnost Hisense také sponzorská práva na evropské kvalifikace UEFA v letech 2023-24 a 2025-26, finále Ligy národů UEFA v roce 2025, UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 a UEFA Futsal 2026.

Marketingový ředitel UEFA Guy-Laurent Epstein ocenil prodloužení partnerství se společností Hisense a uvedl: „Velmi mě těší, že společnost Hisense obnovuje svůj závazek vůči evropskému fotbalu jako oficiální partner UEFA EURO 2024™, které bude naším již třetím společným ročníkem EURO v řadě. Její technologie i dnes pomáhají zpřístupňovat a zpříjemňovat fotbal fanouškům po celém světě.“

Sportovní marketing je i nadále klíčovým prvkem globálního růstu společnosti Hisense a budování povědomí o značce po celém světě. Toto povědomí se za posledních pět let v zahraničí téměř zdvojnásobilo.

Prezident společnosti Hisense Group Holdings Co., Ltd. Fisher Yu oznámil sponzoring UEFA EURO 2024™ ve své premiérové řeči na veletrhu IFA 2023 a dodal, že díky podpoře sportu může společnost Hisense navázat vztahy se zákazníky po celém světě a znamenitým způsobem budovat důvěru ve svou značku. V rámci globálního rozvíjení značky nyní Hisense nabídne fanouškům na celém světě bezkonkurenční zážitek ze sledování UEFA EURO 2024™ díky své špičkové technologii kvality obrazu.

Od energeticky úsporných laserových televizorů až po globální iniciativy na ochranu životního prostředí – společnost Hisense se naplno oddala investicím do inovací a poskytování ekologičtějších produktů pro zdravější život svých zákazníků.

Společnost také neustále usiluje o navázání intenzivního kontaktu se spotřebiteli po celém světě bez ohledu na to, kde žijí nebo jakým jazykem mluví, aby lépe porozuměla individuálním potřebám co největšího počtu uživatelů a mohla jim účinněji pomoci v cestě ke kvalitnějšímu a příjemnějšímu prožívání každého dne.

Fotohttps://mma.prnewswire.com/media/2199498/1.jpg

Fotohttps://mma.prnewswire.com/media/2199786/2.jpg

Fotohttps://mma.prnewswire.com/media/2199787/3.jpg

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com