Český start-up konkuruje velkým komunikačním platformám. Jejich cDeck řeší práci i zdraví

Praha 30. května 2023 (PROTEXT) – Zná to asi každý, kdo pracuje v kanceláři. Každodenní chaos, spousta e-mailů, neustálé přerušování od kolegů, ztracené informace a nepřehledné úkoly. Pocity frustrace, stresu a vyčerpání se stávají běžnou součástí pracovního života. Sedavé zaměstnání lidi nutí trávit hodiny u počítače, což má negativní dopad na fyzické i psychické zdraví a na celkovou výkonnost. Řešením může být nasazení profesionálního dashboardu cDeck, určeného pro malé a střední firmy. Tento inovativní nástroj přináší úplně nový pohled na řízení a organizaci práce díky svému externímu dotykovému displeji a intuitivním funkcím.

Jana je IT specialistka v jedné mezinárodní firmě, sídlící v Praze. Denně řeší řadu úkolů, které musí být hotové neprodleně, kromě toho se také musí účastnit nejrůznějších on-line schůzek a samozřejmě být na telefonu pro akutní případy. Má firemní email, ale její šéf často s oblibou používá pro firemní komunikaci i různé multiplatformní aplikace. Někteří z Janiných kolegů pracují pouze na home office, jiní doma jen částečně, jinak v kanceláři. Komunikace mezi nimi je někdy opravdu náročná, zvláště když nikdo pořádně neví, kde se zrovna nachází ten druhý. Zdánlivý chaos ale má řešení.

„Někdy se mi stávalo, že jsem v záplavě úkolů na něco zapomněla. Se cDeckem se mi to už nestane, protože na externím displeji mám všechno přehledně před sebou,“ říká Jana, která dashboard testovala.

Vedení firmy i kolegové na dosah ruky

Každá firma investuje do nejrůznějších inovací, aby podpořila vlastní konkurenceschopnost na trhu. Uvnitř firem však často fungují desítky let zavedené postupy, kvůli kterým může být efektivita zaměstnanců poměrně nízká. Jedním z hlavních problémů bývá interní výměna informací, zadávání a následná kontrola úkolů. Existuje sice nepřeberné množství task management aplikací, málokteré však řeší vnitrofiremní komunikaci tak efektivně jako cDeck.

„Když odcházím z práce, chci mít takříkajíc čistý stůl; tedy všechny úkoly naplánované na daný den splněné a pak prostě vypnout hlavu”, popisuje hlavní princip cDecku jeho obchodní ředitelka Petra Baldová.

„cDeck je jednoduchý a pěkný grafický nástroj, který běží na samostatném dotykovém displeji, takže mi žádná informace během dne neunikne. Mám rychlý přehled o tom, zda jsou moji kolegové online v práci nebo na home office. Skvělou funkcí jsou předdefinované klávesové zkratky, které velice zjednodušují práci. Díky cDecku se na jedno kliknutí jednoduše propojím s kolegy do videohovoru. Určitě cDeck doporučuji i dalším firmám,“ uvádí Jan Formandl, generální manažer ve společnosti Weco-Travel, která cDeck využívá.

Samostatný dotykový displej je standardně nabízen zhruba ve velikosti tabletu a umožňuje mít okamžitě na očích všechny informace od zaměstnavatele a týmových kolegů. A to včetně firemních novinek či rychlého přístupu k nejvyužívanějším aplikacím. Není tak nutné neustále něco překlikávat v počítači nebo hledat na přeplněné ploše. cDecku se navíc nemusí obávat ani méně zdatní uživatelé s PC. Jeho funkce jsou intuitivní a snadno ovladatelné. Nabízí dokonce klávesové zkratky, ovládání tisku jedním dotykem či mimořádně snadné otevírání nejčastěji používaných aplikací. Zkratky si může každý jednoduše nastavit podle svých vlastních preferencí. Displej je propojený s počítačem, takže vše, co se na něm udělá, se hned zobrazí přímo na monitoru.

Výjimečný společník – cDeck myslí na fyzickou i psychickou kondici

Co cDeck odlišuje od podobných nástrojů, to je jeho další funkce, zaměřená na zdraví uživatelů. Dlouhé sezení u počítače nikomu neprospívá, a proto nabízí krátká, ale účinná cvičení. Na monitoru cDecku se po spuštění cvičební aplikace zobrazí animované postavičky, které ukáží co a jak dělat.

„Cviky jsou zaměřené na posílení svalů, zlepšení flexibility a koordinace, ale také na uvolnění stresu a napětí. Je to snadné, srozumitelné a zábavné pro všechny účastníky, kteří díky animacím lépe porozumí správné technice pohybu a motivují k pravidelnosti,” rozvádí detailně Baldová.

cDeck ovšem nezapomíná ani na firemní kulturu a psychickou pohodu. V rámci udržování pozitivních vztahů mezi kolegy připomene narozeniny a lze jeho prostřednictvím kolegovi či nadřízenému popřát.

cDeck dále nabízí každodenní zajímavosti „věděli jste že“, které obohacují vaše znalosti a navozují pozitivní pracovní náladu.

Praktické jsou také vnitrofiremní ankety umožňující rychle zjistit odpovědi na otázky od zaměstnanců a udržet tak efektivní pracovní prostředí.

Přibližuje, sbližuje a jistí ze zálohy

Myšlenka cDecku vzešla z potřeby propojit snadno lidi, kteří pracují na home office s těmi v kanceláři. Dashboard je naprosto bezpečný, data jsou zašifrována a nikdo nepovolaný se k nim nedostane. Za nápadem stojí manželský pár z Prahy.

„V mladých kolektivech je dnes způsob remote práce samozřejmostí. My jsme se ale zamýšleli i nad pracovními kolektivy, které tuto zkušenost nemají tak pevně zažitou. Vymysleli jsme proto cestu, jak přenést kancelář na váš stůl, ať už jste kdekoli. Bez ztráty kontaktu s firemní kulturou, bez bariér a bez nutnosti propojovat práci s osobní elektronikou,“ uzavírá Baldová.

Více informací najdete na domovské stránce společnosti.

.

Kontakt pro média:

Martin Moc, e-mail: moc@prmoc.net

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.