Sodexo Benefity jsou nyní Pluxee

Ilustrační foto: Pluxee

Sodexo Benefits and Rewards Services, přední světový hráč v oblasti zaměstnaneckých benefitů, se ve všech zemích, kde působí, přejmenovává na Pluxee. V České republice tato změna nastala v lednu 2024.

„Pluxee a tedy i Pluxee Česká republika se soustředí výhradně na benefity a rozvoj spokojenosti zaměstnanců. Navazujeme na 30 let působení jako Sodexo na českém trhu a 45 let zkušeností na mezinárodních trzích. Díky organizačnímu vyčlenění budeme mít volnější ruku ukázat náš potenciál na rychle se rozvíjejícím se trhu well-beingu pro zaměstnance,“ vysvětluje Daniel Čapek, generální ředitel Pluxee Česká republika, dříve Sodexo Benefity.

Pluxee 1. února debutovala na pařížské burze. O akcie byl značný zájem, v jednu chvíli si jejich kurs připisoval až 15 procent, informovala agentura ČTK. Investoři mají zájem o tuto nově oddělenou divizi francouzské cateringové společnosti Sodexo. Tržní kapitalizace firmy přesahuje čtyři miliardy eur (99,5 mld. Kč) a Pluxee se tak stala největším vstupem na burzu Euronext v letošním roce podle tržní kapitalizace, citovala ČTK agenturu Reuters.

„Pro naše klienty a jejich zaměstnance se změnou značky provozně nic nemění. Stejně jako dosud jim budeme i nadále poskytovat plný servis v oblasti benefitů. Smlouvy, platnost již vydaných benefitů, poukázek a karet, přístupové údaje do aplikací nebo způsob placení benefity zůstávají stejné. Od ledna však vydáváme naše benefitní produkty pod značkou Pluxee. A samozřejmě se změní naše vizuální identita, která nás posune blíže našim uživatelům,“ ujišťuje Daniel Čapek s tím, že nový start spojený s rebrandingem je zároveň impulsem k mnoha inovacím.  

Pro všechny se stravenkovou kartou připravilo Pluxee překvapení: „Až do 15. února budeme mít 10 procent cashback v restauracích po celé ČR. Je to náš dárek všem našim uživatelům k rebrandingu,“ říká Čapek.