Firma SPM Media koupila od BigBoardu týdeník Hrot

Ilustrační foto: congerdesign from Pixabay

Aktiva společnosti Hrot, která vydává ekonomický týdeník Hrot a provozuje stejnojmenný web, koupila společnost SPM Media Marka Španěla a Slavomíra Pavlíčka, která vlastní vydavatelskou společnost Echo Media či Rádio Prostor. Finanční detaily transakce zveřejněny nebyly. Uvedl to server Mediář s odkazem na vyjádření SPM Media.

Těsnou většinu 51 procent ve firmě Hrot od loňského srpna vlastnila skupina BigBoard, která vlastní i Mediář, a 49 procent patřilo společnosti Touzimsky Publishing spojené s původním vydavatelem a investorem Janem Veverkou. „Podpisem smlouvy přechází veškerá aktiva spojená s Hrotem do nově založené akciové společnosti Hrot Media, která je součástí skupiny SPM Media,“ oznámila dnes podle Mediáře společnost SPM. Španěl s Pavlíčkem letos rovněž převzali web Parlamentní listy.

Nový vydavatel rovněž uvedl, že hodlá do Hrotu a jeho webu investovat a personálně je výrazně posílit, aby ze značky Hrot vybudoval silné ekonomické médium. „Bude se opírat o důvěryhodné byznysové on-line zpravodajství a novou tištěnou podobu Hrotu. Nový projekt, nesoucí značku Hrot, bude představen na přelomu letošního roku,“ informovala SPM. Budování a personální posílení nového Hrotu povedou Dalibor Balšínek a Tomáš Boček, kteří zároveň odpovídají za řízení skupiny SPM Media. Šéfredaktorem Hrotu je Tomáš Jeník.

Hrot vznikl na začátku roku 2020. Redakci tvořili převážně bývalí redaktoři týdeníku Euro, kteří předtím odešli z vydavatelství Mladá fronta.