Starbucks v Japonsku končí s papírovými brčky. Zákazníkům vadí jejich chuť

Foto: Giordano Rossoni na Unsplash

Ne každá inovace se povede a zaujme zákazníky. Starbucks v Japonsku stáhne papírová brčka, protože klientům vadí, jak ovlivňují chuť nápoje. Informuje o tom web Japan Today.

Světoznámý řetězec s nimi začal zhruba před pěti lety, samozřejmě ve snaze o šetrnost k přírodnímu prostředí.

„Běžné a konzistentní stížnosti byly, že papírová brčka jsou křehká a mají znatelně nepříjemnou chuť, přičemž nežádoucí příchuť má tendenci být ještě výraznější, když se materiál brčka rozpouští a kazí se,“ napsal Japan Today.

Japonci jsou proslulí svými požadavky na jídlo a nápoje. Tamní kuchyně patří k neoceňovanější na světě, a to mimo jiné pro důraz na kvalitu surovin a čistotu při zpracování.

Konec papírových brček ale neznamená návrat k těm původním. Nová mají být vyráběna z biomasy na rostlinné bázi.