RevitaLash® Cosmetics zahajuje globální a lokální iniciativu pro boj s rakovinou prsu
Ventura (USA) 4. října 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Přední výrobce kosmetiky pro řasy a obočí navazuje v rámci své mise na celoroční osvětovou kampaň o rakovině prsu
Společnost RevitaLash® Cosmetics s hrdostí vyhlašuje svou každoroční „Pink mission“ neboli růžovou misi, jejímž cílem je přispět k boji proti rakovině prsu. Iniciativa si klade za cíl poskytovat globální i lokální podporu organizacím, které se věnují léčbě, výzkumu a vzdělávání v oblasti rakoviny prsu.
Společnost RevitaLash® Cosmetics, proslulá svými inovativními produkty pro zkrášlení řas, obočí a vlasů, má dojemný původ. Vše začalo darem manžela, Dr. Michaela Brinkenhoffa, jeho milované ženě během jejího boje s rakovinou prsu. Péči o odkaz zesnulé manželky Dr. Brinkenhoffa a spoluzakladatelky RevitaLash® Cosmetics Gayle Brinkenhoffové je společnost oddána dodnes.
V roce 2022 značka věnovala 50.000 dolarů partnerské organizaci City of Hope na financování léčby rakoviny prsu, výzkumu a vzdělávání zdravotních sester v nedostatečně pokryté oblasti subsaharské Afriky. Tento program přinesl hmatatelný rozdíl ve výsledcích léčby pacientů a byl vyznamenán Bílým domem v rámci oficiální akce oceňující firmy ze soukromého sektoru, jejichž filantropické úsilí napomáhá výzkumu rakoviny v Africe. Společnost RevitaLash® Cosmetics je hrdá na to, že může i v letošním roce pokračovat v podpoře iniciativy City of Hope zaměřené na boj proti rakovině prsu v Etiopii, a to darem ve výši 40.000 dolarů.
Kromě svých globálních cílů zdvojnásobuje společnost RevitaLash® Cosmetics také svůj závazek vůči místním komunitám, ve kterých působí její partneři. V letošním roce společnost dorovná příspěvky svých mezinárodních distribučních partnerů na jimi zvolené místní charitativní organizace pro boj s rakovinou prsu. Díky tomuto programu mohou partneři významně ovlivnit iniciativy zaměřené na rakovinu prsu ve svých regionech a dále tak rozvíjet celosvětovou podporu společnosti RevitaLash® Cosmetics.
„Prostřednictvím naší Pink mission vyzýváme své světové partnery, aby se natrvalo zasloužili o boj proti rakovině prsu,“ říká Dariel Sidneyová, viceprezidentka pro filantropii a nejstarší dcera Gayle Brinkenhoffové. „Jsme hrdí na to, že můžeme podpořit iniciativu City of Hope pro boj s rakovinou prsu v Etiopii a umožnit našim distributorům, aby také ve svých místních komunitách přispěli k pozitivním změnám a zlepšili životy lidí trpících rakovinou prsu na celém světě.“
Oceňované výrobky známé kosmetické značky budou letos od 1. září do 31. října dodávány na počest této iniciativy ve speciálních růžových přebalech. Za každé prodané sérum RevitaLash® Advanced (3,5 ml/2,0 ml), RevitaLash® Advanced Sensitive (2,0 ml) a RevitaBrow® Advanced (3,0 ml) ze speciální edice věnuje společnost dva dolary charitativním organizacím zabývajícím se rakovinou prsu po celém světě, a to až do maximální výše 170.000 dolarů.
Limitovaná edice je od 1. září k dostání ve vybraných wellness centrech, kosmetických salonech a specializovaných prodejnách a také online na revitalash.com.
O společnosti RevitaLash® Cosmetics
RevitaLash® Cosmetics je světovou jedničkou ve vývoji pokročilých produktů pro zkrášlení řas, obočí a vlasů. Kolekce, která byla založena v roce 2006, zahrnuje oceňované sérum na řasy RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner a sérum na obočí RevitaBrow® Advanced Eyebrow Conditioner a lze ji zakoupit v lékařských ordinacích, lázních, salonech a specializovaných prodejnách v 70 zemích světa. Společnost RevitaLash® Cosmetics podporuje neziskové iniciativy zaměřené na boj proti rakovině prsu a část zisků věnuje na výzkumné a vzdělávací projekty. O komunitu bojující s rakovinou prsu tak pečuje nejen v říjnu, kdy si tuto nemoc připomínáme, ale celoročně. Další informace najdete na www.revitalash.com.
O organizaci City of Hope
City of Hope si klade za cíl zlepšovat životy lidí s rakovinou, cukrovkou a dalšími životu nebezpečnými nemocemi. Provozuje pobočky v Kalifornii, Arizoně, Illinois a Georgii a její tým čítající více než 11.000 lidí zahrnuje výzkumníky a vědecké pracovníky, odborníky, lékaře, zdravotní sestry a přidružené zdravotnické profese, postgraduální studenty, odborníky na fundraising, marketingové specialisty, dobrovolníky a podpůrný personál. Všechny spojuje touha najít léky a zachránit životy.
Logo –
https://mma.prnewswire.com/media/1216896/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg
ONTAKT: Sophie Birnbaum, sbirnbaum@behrmanpr.com
PROTEXT