Prodejna Tesco v Uničově prošla kompletní proměnou pro zvýšení pohodlí zákazníků
Uničov (Olomoucko) 4. června 2024 (PROTEXT) – Prodejna Tesco v Uničově prošla kompletní přestavbou s cílem zvýšit pohodlí zákazníků a zlepšit jejich zážitek z nakupování. Zároveň přináší efektivnější a šetrnější provoz. Hypermarket s prodejní plochou téměř 3000 m² nabízí bohatý sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží, přičemž důraz klade na sezónní produkty.
„Celkově jsme optimalizovali prodejní plochu tak, aby lépe odpovídala náročným požadavkům současných zákazníků. Výrobky nyní vystavujeme ještě přehledněji, aby zákazníci mohli rychleji a pohodlněji nakupovat. V celé prodejně jsme vyměnili chlazení, což nejen zlepšuje kvalitu výrobků, ale je také šetrnější k životnímu prostředí. Nyní používáme pro systém chlazení plyn CO2, který má nejnižší emisní index a jeho zátěž je oproti ostatním typům chlazení mnohem nižší. Nově instalované dveře na chladničkách rovněž významně přispívají k úsporám elektrické energie. Dlouhodobě mají naši zákazníci v Uničově ve vysoké oblibě čerstvé potraviny, proto jsme se rozhodli kompletně zrenovovat oddělení ovoce, zeleniny, pekárny a pultového prodeje. Nově jsme spojili oddělení ovoce a zeleniny s pekárnou,“ uvádí Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.
Proměnou prošla také pokladní zóna. Firma zvýšila počet samoobslužných pokladen a zavedla novou službu Scan&Shop, která zákazníkům umožňuje skenovat a platit za zboží přímo během nákupu. Pro zájemce zůstaly zachovány pásové pokladny. Zákazníci si zde mohou vybírat z nabídky módní značky F&F za velmi příznivé ceny a k dispozici jsou rovněž služby virtuálního operátora Tesco Mobile.
Neprodané přebytky potravin prodejna daruje charitativní organizaci Charita Šternberk, čímž Tesco významně přispívá k boji proti plýtvání potravinami a podporuje cílenou redistribuci potřebným.
Tesco Stores ČR, a.s.
Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity s programem Vy rozhoduje, my pomáháme. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.