Platforma Petal Ads představila na veletrhu DMEXCO 2023 revoluční řešení pro vstup na čínský trh
Kolín nad Rýnem (Německo) 14. října 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Mobilní reklamní ekosystém společnosti Huawei, Petal Ads, na veletrhu DMEXCO 2023 nezahálel a představil zde špičková řešení pro tvorbu efektivních digitálních kampaní. Událost přilákala celkem 800 mezinárodních řečníků, 40 000 mezinárodních odborných návštěvníků a 650 vystavujících společností.
Platforma Petal Ads zde uspořádala masterclass a připravila stánek, kde představila své strategie a služby. Zúčastnila se také panelu pořádaného Asociací pro mobilní marketing (Mobile Marketing Association, MMA) na téma zapojení vysoce hodnotných cílových skupin.
Jaime Gonzalo, viceprezident Huawei Mobile Services Europe, uvedl: „Platforma Petal Ads na veletrhu DMEXCO s mimořádným potěšením představila své dvě klíčové obchodní priority: pomáhat inzerentům značek vytvářet atraktivní digitální kampaně a zároveň je vybavit nástroji pro navázání kontaktu s vysoce hodnotnými mezinárodními zákazníky, především z Číny.“
Petal Ads Masterclass
Seminář Petal Ads Masterclass pod vedením Jaime Gonzala zdůraznil potřebu cílit na vysoce kvalitní uživatele a představil lídry z nejrůznějších odvětví, včetně maloobchodu a automobilového průmyslu, kteří úspěšně razí cestu do Číny.
Vysvětlil také, jak může platforma Petal Ads pomoci firmám vstoupit na čínský trh díky hlubokým znalostem, výhradnímu vlastnictví velkého množství vysoce hodnotných uživatelů a významnému vlivu její mateřské společnosti Huawei na tomto trhu. Podle žebříčku YouGov Global Best Brand Ranking 2022 zaujímá Huawei v Číně první místo v popularitě, disponuje 47,4% podílem na trhu skládacích smartphonů a umožňuje exkluzivně oslovit více než 500 milionů aktivních uživatelů v Číně měsíčně. Platforma navíc nabízí komplexní podporu se specializovaným týmem v Evropě, od jazykové a vizuální podpory až po nastavení.
Panel MMA
V panelu MMA vystoupili experti z oboru, kteří diskutovali o hodnotě navazování vztahů s vysoce hodnotným publikem a vysvětlili, že pro dosažení přesné granulární segmentace je zásadní využití dat první strany. Platformu Petal Ads zde zastupoval ředitel pro rozvoj a správu ekosystémů společnosti Huawei Alessandro Schintu.
Stánek Petal Ads
Stánek Petal Ads plnily odborné diskuse o budování značky, kampaních pro aplikace a taktikách expanze do zahraničí, které přitáhly stovky návštěvníků. Ti si zde také vyzkoušeli nejnovější inovativní zařízení od společnosti Huawei a dozvěděli se o jejích úspěšných partnerstvích s předními světovými značkami.
Video s výběrem toho nejlepšího můžete zhlédnout zde a záznam ze semináře Petal Ads Masterclass zde.
O platformě Petal Ads?
Petal Ads je rychle rostoucí, špičková platforma pro mobilní reklamu na bázi technologií Huawei určená vydavatelům, inzerentům a marketérům, kteří chtějí podpořit svůj růst a rozšířit své publikum.
Těchto cílů umožňuje dosáhnout díky rozsáhlé síti více než 360 000 vydavatelů po celém světě a inzerentů z rozmanité škály více než 200 průmyslových odvětví, v jejímž rámci agentury a firmy oslovují více než 730 milionů nových zákazníků.
Petal Ads poskytuje prvotřídní možnosti cílení díky poznatkům z hardwaru, softwaru a služeb, využití znalostí čerpaných z dat první strany a inteligentnímu systému uživatelských štítků, které inzerentům pomáhají s výpočtem počtu diváků, analýzou poznatků a retargetingem.
Tato oceňovaná, nákladově výhodná reklamní platforma je ideální pro ty, kteří chtějí oslovit dosud nevyužité cenné skupiny zákazníků. Platforma Petal Ads, která je přední volbou známých partnerů, dbá na bezpečnost a ochranu soukromí uživatelů a spolu s místními i globálními týmy podpory nabízí řešení na míru.
Další informace o platformě Petal Ads najdete na ads.huawei.com.
Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/2244621/PetalAds_DMEXCO23.jpg
Kontakt:
Maria Allen, maria.allen.furtado@huawei.com, Mobil: +34672651460