JYSK snížil ceny
Praha 5. března 2024 (PROTEXT) – Mezinárodní maloobchodní prodejce má v nabídce 1600 výrobků, u kterých garantuje každodenní nízkou cenu.
Dánský JYSK známý svými skvělými nabídkami chce být první volbou zákazníků v oblasti vybavení domácnosti. Konkurenceschopnost svých nabídek zajišťuje i prostřednictvím výrobků s označením Denně nízká cena.
Konceptem Denně nízká cena JYSK garantuje stabilně nízkou cenu každý den. Oproti kampaňovým nabídkám a sezónním výprodejům to znamená, že zákazník najde v prodejně tyto výrobky za stejnou nízkou cenu kdykoliv nezávisle na kampaňovém letáku.
Začátkem roku JYSK rozšířil skupinu výrobků s označením Denně nízká cena – v současnosti je to 1600 výrobků, což je 45 % celého sortimentu. Zároveň snížil cenu až u 900 z těchto výrobků.
„Jsme si vědomi toho, že v důsledku současné ekonomické situace kladou zákazníci ještě větší důraz na cenu, než tomu bylo v nedávné minulosti. A právě proto jsme rozšířili náš koncept Denně nízká cena na daleko větší množství produktů. Naším záměrem je nabídnout zákazníkům dostatečně široký sortiment výrobků v dobré kvalitě, u kterých jsme schopni zaručit dlouhodobě nízké ceny. Zákazníci tak u každého takto označeného zboží mají vždy jistotu, že nakupují výhodně a nemusí čekat na akční nabídku,“ říká Martin Liška, obchodní ředitel pro JYSK Česká republika.
Mezi více než tisíci výrobky s garancí dlouhodobě nízké ceny najdou zákazníci všechny produktové skupiny – nábytek, textil, dekorace a doplňky do domácnosti. Do kategorie Denně nízká cena patří i zákaznicky dlouhodobě oblíbené produkty, jejichž cena meziročně klesla, jako například:
Slunečník NAPPEDAM: nová snížená cena 600,- (předtím 1150,-)Stohovací židle LEKNES: nová snížená cena 500,- (předtím 750,-)Knihovna HORSENS: nová snížená cena 700,- (předtím 850,-)Skládací stůl KULESKOG: nová snížená cena 950,- (předtím 1750,-)
Srovnání cen: nová snížená cena k 1. 3. 2024 oproti původní ceně z 1. 3. 2023.
Koncept Denně nízká cena není v JYSKu novinkou – nabídka výrobků za příznivé konkurenceschopné ceny je základní součástí firemní strategie. Začátkem tohoto roku však JYSK snížil ceny a tuto skupinu výrobků s dlouhodobě nízkou cenou markantně rozšířil.
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.