Hisense představuje před koncem roku sváteční kampaň „Deals That Go BEYOND“
Čching-tao (Čína) 20. listopadu 2023 (PROTEXT/PRNewswire) –
Hledáte výhodnou nabídku na Černý pátek a Kybernetické pondělí? Při příležitosti blížících se svátků spustila společnost Hisense, globální výrobce elektroniky a spotřebičů, začátkem tohoto měsíce kampaň „Deals That Go BEYOND“ (Slevy bez hranic), v níž si mohou zákazníci pořídit spotřebiče za mimořádné ceny a připravit si tak ještě nádhernější svátky s domácí zábavou.
V letošní sváteční sezóně nabízí Hisense luxusní domácí zábavu s časově omezenou slevou a zahajuje tak chystanou sérii speciálních svátečních výprodejů. Televizor Hisense Mini-led TV U7K se může pochlubit úhlopříčkou dosahující až úctyhodných 100 palců a přináší neuvěřitelně detailní, realistický a živý obraz. Jeho modernizovaný panel je navíc vybaven 144Hz herním režimem Pro, který poskytuje plynulé zobrazení a ničím nerušené vítězné hry. Jeho protějšek Hisense L9 s laserovou technologií TriChroma, Dolby Atmos a HDR zase nabízí zážitky jako z kina v pohodlí domova. Díky obrazovce eliminující odrazy okolního světla a bránící rozptylu také minimalizuje namáhání zraku. To vše je důkazem zaujetí společnosti Hisense pro inovativní technologie, které staví komfort a pohodu diváka na první místo.
Kromě vyhlášené kolekce televizorů však mohou sváteční náladu prohloubit i další kvalitní produkty společnosti Hisense – zejména z kategorie jejích chytrých, spolehlivých domácích spotřebičů. Například chladničky Hisense Pureflat jsou ideální pro velkolepou sváteční hostinu díky zóně MyFreshChoice, která hladce přechází mezi teplotami v mrazničce a chladničce a dokáže tak vyhovět jakýmkoli požadavkům spojeným s přípravou svátečního jídla pouhým stisknutím tlačítka. Tato flexibilita tak znamená více prostoru pro zmrazené suroviny na sváteční večeři – a dostatek místa na uchování zbytků po ní.
V duchu hesla „Slevy bez hranic“ připravuje společnost Hisense bezkonkurenční online i offline slevy napříč celým katalogem svých vysoce kvalitních výrobků, a to od chladniček, praček a klimatizací po kuchyňské spotřebiče a malé domácí spotřebiče. Tato rozsáhlá nabídka však nekončí pouze u základních produktů – vztahuje se i na ty nejluxusnější výrobky včetně televizorů měnících hranice domácí zábavy a kuchyňských novinek pro usnadnění svátečních oslav, se kterými si spotřebitelé užijí ještě krásnější, příjemnější a klidnější svátky s dostatkem času pro rodinu.
Příští týden, na Černý pátek, dosáhne kampaň Hisense „Deals That Go BEYOND“ na konci roku svého vrcholu a přinese zákazníkům v maloobchodech i na e-shopech tu nejvýhodnější nabídku svých oblíbených a špičkových produktů napříč všemi kategoriemi.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2280048/KV___deals_that_go_beyond.jpg
KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com
PROTEXT