Hisense oslavuje při zahájení UEFA EURO 2024™ neopakovatelné televizní zážitky muralovou kampaní „BEYOND GLORY“

Čching-tao (Čína) 18. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, oslavila při příležitosti včerejšího zahájení UEFA EURO 2024™ svou roli oficiálního partnera fotbalového mistrovství a oficiálního dodavatele obrazovek VAR spuštěním kampaně s nástěnnými malbami „Beyond Glory“ (Za hranice slávy).

Kromě toho přináší značka Hisense fanouškům z celého světa vylepšenou audiovizuální nadílku v podobě televizorů ULED Mini LED, se kterými si dokonale užijí nezapomenutelné okamžiky turnaje EURO 2024™. Například model Hisense U7N se může pochlubit 144Hz herním režimem Game Mode Pro či sportovním režimem AI Sports Mode a slibuje vynikající kvalitu obrazu a výkon, který diváka vtáhne do středu veškerého dění.

Díky svému závazku k neustálým inovacím se společnost Hisense v období od roku 2022 do 1. čtvrtletí roku 2024 zařadila na celosvětově druhé místo v dodávkách televizorů. Prodej100palcových televizorů Hisense se v 1. čtvrtletí 2024 vyšplhal dokonce na globální první místo, což představuje pokrytí 56 % celosvětového trhu 100palcovými televizory. Od ledna do dubna 2024 se prodeje televizorů Hisense umístily na klíčových evropských trzích včetně Německa, Itálie a Velké Británie v první trojici nejlepších.

Ještě před napínavým úvodním zápasem turnaje odstartovala společnost Hisense svou muralovou kampaň „Beyond Glory“, v rámci které odhalila nástěnné malby s ambasadory globální kampaně Hisense a brankářskými legendami Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem. Značka rovněž vyhlásila na sociálních sítích offline „honbu za pokladem“, tedy za nalezením nástěnných obrazů (Scavenger Hunt Murals). Nálezci jednotlivých maleb mohou navíc naskenovat jejich QR kódy a odhalit tak kompilační video s momenty, kdy se brankáři a obránci v EURU vydali „za hranice slávy“ (Beyond Glory).

Fanoušci turnaje mohou také navštívit putovní show „Hisense Beyond Glory Tour“, která objíždí 5 hostitelských měst EURO 2024, nabízí zájemcům příležitost otestovat své brankářské dovednosti v sérii střeleckých úkolů a zároveň si prohlédnout zajímavou nabídku špičkových televizních produktů a domácích spotřebičů Hisense.

Letošní kampaň představuje již třetí sousledné Mistrovství Evropy UEFA™, kterého se společnost Hisense účastní jako oficiální partner soutěže – a s ním i významnou příležitost pro další sblížení značky Hisense se zákazníky z celého světa.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024™. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii 100″ televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2439561/Hisense_Billboard.jpg 

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com