Hisense a Paris Saint-Germain slaví obnovení svého partnerství

Čching-tao (Čína) 25. září 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, globální výrobce spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, prodloužila své sponzorství klubu Paris Saint-Germain o další dva roky. Dohoda mezi partnery, kteří navázali globální spolupráci v srpnu 2020, je nyní uzavřena do konce sezóny 2024/2025.

Společnost Hisense si v posledních dvou desetiletích upevnila pozici globálního lídra v oblasti technologií pro domácnost díky dlouhodobé spolupráci s nejoblíbenějšími světovými sportovními událostmi, mezi něž patří fotbalové mistrovství světa FIFA World Cup 2022™ či nově oznámený sponzoring UEFA EURO 2024™. Prodloužení partnerství společnosti Hisense s klubem Paris Saint-Germain je dalším důkazem jejích závazků ke sportovnímu světu, jejichž prostřednictvím společnost znovu zesílí své nasazení ve jménu zdokonalení zážitků ze sledování fotbalových zápasů pro fanoušky po celém světě.

Po celou dobu partnerství s pařížským klubem je televizor Hisense standardně vybaven vestavěným sportovním režimem Sports Mode. Od uzavření první spolupráce společnost Hisense navíc vydala již tři reklamní spoty s hráči Paris Saint-Germain, přičemž ten nejnovější, s premiérou v březnu 2023, dosáhl více než 106 milionů zobrazení a 48,3 milionu zhlédnutí. Díky spolupráci s pařížským klubem se společnost Hisense může při získávání nových zákazníků prostřednictvím inovativních kampaní opřít o jednu z největších komunit světového sportu s více než 200 miliony fanoušků.

Finanční ředitel Paris Saint-Germain Marc Armstrong uvedl: „Máme radost, že můžeme pokračovat v našem dobrodružství se společností Hisense, která sdílí naši filozofii. Základem naší spolupráce jsou inovace a naše odhodlání stále rozšiřovat zážitky našich zákazníků a fanoušků i mimo obrazovku.“

Catherine Fangová, výkonná viceprezidentka společnosti Hisense International, dodala: „Spolupráce s klubem Paris Saint-Germain představuje nedílnou součást širší sportovní strategie společnosti Hisense, která přináší radost milionům rodin prostřednictvím technologických inovací a poskytuje zákazníkům v Evropě televizní zábavu v dokonalé kvalitě. Věříme, že toto partnerství nám pomůže i v budoucnu zajišťovat nejlepší možný zážitek z domácího fandění pro pařížský klub a jeho příznivce z celého světa.“

Společnost Hisense díky své vysoce účinné sportovní strategii zrychlila v první polovině letošního roku meziroční nárůst celosvětového prodeje televizorů o 21,05 %. Jejím cílem je i nadále poskytovat zákazníkům mimořádné zážitky ze sledování sportovních zápasů s rodinou a přáteli. Díky obnovení partnerství s klubem Paris Saint-Germain bude moci fanouškům tohoto týmu i nadále přinášet ty nejlepší divácké momenty.

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/2218248/20230922104121.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

Kontakt:

patrick.chen@bluecurrentgroup.com

PROTEXT