Gorenje se stává součástí předvánoční soutěžní kampaně HARIBO

Praha 22. listopadu 2023 (PROTEXT) – Oblíbení gumoví medvídci HARIBO budou letos nadělovat spoustu dárků. Jako hlavní značku produktů, kterými potěší své zákazníky, si vybrali Gorenje. Ta poskytne do soutěžní kampaně, jež probíhá od 15.11. do 12.12.2023 v Česku i na Slovensku, až 80 atraktivních výher.

Kateřina Hadžalová, brand manažerka Gorenje CZ/SK uvádí: „Jsme rádi, že jsme v předvánočním období součástí kampaně HARIBO a můžeme posílit povědomí o značce Gorenje, omladit cílovou skupinu a oslovit i maminky s dětmi.“

Obě značky chtějí přinést do domácností svých zákazníků chvíle plné pohody a radosti strávené se svými nejbližšími. Ať už se jedná o snadné pečení, kreativní zdobení či rychlou přípravu svátečních pokrmů, je tento společný čas dospělých i malých hlavním poselstvím kampaně.

Jako hlavní výhry do soutěže proto Gorenje poskytne špičkové kuchyňské roboty Gorenje MMC1000RLR, každý v hodnotě 7 999 Kč (314 EUR). S kovovým retro pláštěm v symbolické červené vánoční barvě budou slušet každé domácnosti. Nabízejí spolehlivý výkon i při náročném zpracování surovin, a to díky výkonnému motoru, planetárnímu systému míchání a plynulé regulaci otáček v sedmi rychlostních stupních.

Neméně atraktivní jsou i vedlejší výhry v podobě výkonných food procesorů Gorenje SBR1000BE s bohatým příslušenstvím. Každý procesor v hodnotě 3 299 Kč (129 EUR) spolehlivě zvládá širokou škálu zpracování těsta, masa, ovoce i zeleniny. Poradí si i s odšťavňováním citrusů, mletím kávy či oříšků i drcením ledu. V kuchyni se tak stane vítaným všestranným pomocníkem.

„Věříme, že výhercům naše spotřebiče zjednoduší život, a to nejen o Vánocích. Mají totiž kromě vyhlášeného smyslu pro design i mnoho praktických funkcí pro pohodovější každodenní život rodiny, bez zbytečné námahy. A tak věříme, že se naplní i časté rčení – ono „SE TO“ udělá. V tomto případě doslova,“ vysvětluje Kateřina Hadžalová z Gorenje.

Kromě špičkových produktů věnuje Gorenje českým soutěžícím dárek v podobě 20 % slevy na veškerý sortiment v e-shopu cz.gorenje.com.

Soutěžící mají navíc možnost vyzkoušet své znalosti o značce HARIBO a vyhrát další cenu, společenskou hru MINDOK Krycí jména, která je zárukou zábavy pro celou rodinu. Ve čtyřech kolech slosování tak nadělí HARIBO přes 100 výher v obou zemích. Každou výhru ještě doplní pěti balíčky svých bonbonů pro společné mlsání malých, stejně tak i dospělých. Soutěžícím přitom stačí zaregistrovat doklad o nákupu jakýchkoliv tří cukrovinek HARIBO na stránce www.soutezharibo.cz nebo www.sutazharibo.sk.

Gorenje jako hlavní značku pro soutěž HARIBO zprostředkovala EVON Agency, agentura se zaměřením na kreativní a co-brandingové kampaně. Kampaň, kterou agentura kompletně zajišťuje v obou zemích, bude podpořena off-line a online propagací a na sociálních sítích.

Více informací: cz.gorenje.com

Fotogalerie je připravená zde: https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh49lrFd9C_I4cTUAQ3?e=SnlSFV

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.