Global Media Congress 2023

Abú Zabí 13. října 2023 (PROTEXT) – Utváření budoucnosti mediálního průmyslu

Mediální průmysl se rychle mění a podniky se musí přizpůsobit, aby mohly prosperovat. Global Media Congress je ideální platformou pro podniky, které se mohou spojit s globálními myšlenkovými lídry, seznámit se s nejnovějšími trendy a spolupracovat na nových nápadech. Po loňském velmi úspěšném prvním ročníku se druhý ročník uskuteční ve dnech 14.-16. listopadu 2023 v Abu Dhabi National Exhibition Centre – ADNEC v Abú Zabí.Součástí letošního ročníku Global Media Congress bude výstava, na níž přední mezinárodní i místní značky představí nejnovější technologie, produkty a služby v oblasti médií. Součástí akce bude také konference, na které se sejdou světoví lídři v oblasti médií, aby se zabývali žhavými tématy a trendy. Letos se vrací šest tematických oblastí, které jsou nejen centry pro sdílení znalostí, ale také kontaktními místy, jež umožňují inspirovat se a usnadňují utváření budoucnosti mediálního průmyslu.

KONFERENCE NA GLOBÁLNÍM MEDIÁLNÍM KONGRESU

Na Global Media Congress se koná specializovaná konference se specializovanými zasedáními týkajícími se mediálního průmyslu. Tato zasedání se zaměřují na klíčová témata, která vedou vysoce postavení odborníci z oboru z celého světa. Témata konference se liší v různých specializacích souvisejících s digitální komunikací, umělou inteligencí, pokročilými technologiemi a inovacemi v mediálním sektoru. Na konferenci se budou konat také specializovaná zasedání týkající se žurnalistiky, rozhlasu, televize, internetu a sociálních médií. Tato specializovaná konference je skvělou příležitostí pro mediální odborníky, aby se seznámili s nejnovějšími trendy a výzvami, kterým toto odvětví čelí.

Letos se konference zaměří na následující témata:

– Udržitelnost

– Inovace a nejnovější technologie v médiích

– Sportovní média

– Mládež, vzdělávání a budoucnost médií

Doprovodný program:

1. WORKSHOPY

V rámci Global Media Congress se koná řada školení a workshopů pro rozvoj talentů, které účastníkům poskytují příležitost získávat nové dovednosti a rozvíjet ty stávající. Účastníci workshopů se z první ruky dozvědí od špiček v oboru o nejnovějších metodách, které formují budoucnost odvětví, a to od odborníků z technologického i mediálního sektoru. Workshopy jsou sladěny s hlavní konferencí a budou se zabývat udržitelností, sportovním vysíláním, umělou inteligencí a nejnovějšími technologiemi v tomto odvětví.

– +40 účastníků workshopů v každém zasedání

– +30 mezinárodních moderátorů workshopů

– +25 workshopů

2. INNOVATE STAGE

Innovate Stage je útočištěm pro nové nápady a poskytne příležitost jednotlivcům a společnostem předvést své schopnosti. Startupy budou mít také možnost představit své podnikatelské nápady klíčovým zúčastněným stranám, investorům a firmám rizikového kapitálu prostřednictvím třídenních prezentací na Innovation Stage.

3. CREATE STAGE

Vlivné osobnosti sociálních médií jsou v regionu silně zastoupeny a na tomto celosvětovém mediálním kongresu se sejdou nejvýznamnější influenceři na Blízkém východě, aby navázali kontakty, spolupracovali a podělili se o své zkušenosti s novými a začínajícími influencery. Create stage nabídne platformu pro zavedené tvůrce obsahu, kteří se podělí o praktické poznatky o tom, jak zvýšit publikum, jak vytvářet poutavý obsah a jak zpeněžit a udělat z ovlivňování kariéru.

4. EDUCATE STAGE

Na Educate Stage bude každý den výstavy rušno, protože je zde připraven bohatý program praktických lekcí, které si nelze nechat ujít. Seznamte se s nejnovějšími trendy, vyslechněte si názory mediálních lídrů a zajistěte si, abyste zůstali na špičce! Na novém pódiu se představí:

– Technické prezentace

– Přehlídky produktů

– Rozhovory

– Panelové debaty

– zasedání o umělé inteligenci

5. MEDIÁLNÍ KULATÉ STOLY

Nové kulaté stoly pro média se budou konat souběžně s hlavní konferencí a během tří dnů se uskuteční čtyři kulaté stoly. Inovátoři a osoby s rozhodovacími pravomocemi zastupující různá mediální odvětví z celého světa budou diskutovat o nejpalčivějších problémech v oboru a zároveň se podělí o názory na řešení, která zajistí udržitelný mediální sektor.

6. LABORATOŘE MEDIÁLNÍ BUDOUCNOSTI

Po loňském úspěšném zahájení se Media Future Labs na Global Media Congress opět zabývají nejnaléhavějšími otázkami, kterým bude čelit globální mediální prostředí v roce 2023 a později.

Media Future Labs, v nichž se setkávají vedoucí představitelé, provozovatelé a inovátoři z předních linií světových médií, jsou sérií 60minutových diskusí u kulatého stolu, které zkoumají výzvy a příležitosti, jimž čelí hráči napříč mediálním spektrem. V rámci těchto exkluzivních mezinárodních panelů před vybraným publikem budou významní řečníci analyzovat klíčovou roli médií ve stále složitějším a proměnlivějším zpravodajském prostředí.

Od role umělé inteligence v redakci přes zpravodajství o klimatu až po příští generaci mediálních profesionálů – Media Future Labs se ponoří do témat, která dnes vytvářejí a rozbíjejí zpravodajský průmysl. Laboratoře, které se budou konat po všechny tři dny kongresu, přivítají přispěvatele z nejrůznějších mediálních profesí, kteří se zúčastní intimních a cílených diskusí a budou určovat agendu pro nadcházející rok. Jedná se o zasedání za zavřenými dveřmi a mimo záznam.

7. Globální mediální kongres NexTech

Cílem Global Media Congress NexTech je podporovat, rozvíjet a prezentovat startupy v rané až růstové fázi a poskytnout jim příležitost představit své aplikace/produkty, řešení a další technologické inovace přínosné pro mediální průmysl. NexTech si klade za cíl identifikovat slibné iniciativy po celém světě, které vykazují potenciál při vytváření špičkových technologií použitelných pro mediální průmysl.