Vládne zákaznická retence všem? Poslední letošní Eshopista už tento čtvrtek
Jak dnes na zákaznickou retenci? Proč je důležitá práce se zákaznickou databází? Co nového firmě práce s daty přinese? Jak najít cestu ke ztraceným zákazníkům, kteří u vás už delší čas nenakoupili? Co je ve světě zákaznické retence klíčové a jak se k ní staví nejsilnější hráči? Na tyto a mnohé jiné otázky odpoví další díl cyklu Eshopista, který se koná už 20. října.
Nenechte si ujít dalšího letošního Eshopistu. Další díl této uznávané networkingové platformy se koná tento čtvrtek v Praze. Opět se tak můžete těšit na setkání se špičkami české e-commerce, na inspirační blok, přednášky o trendech a zajímavostech, panelovou diskuzi s odborníky, expertní blok i networking.
Těšte se například na přednášku Honzy Bělohlávka, Product Managera z Bloomreach (Exponea), s názvem Cookieless world, která se zaměří na to, proč je kvůli změnám ve „third party cookies“ důležitější než kdy dříve navazovat dobré vztahy s vašimi zákazníky a data o nich vlastnit. Bez cookies v prohlížeči váš e-shop nadále nedokáže rozpoznat vracející se návštěvníky a chová se k nim, jako by byli na stránce poprvé. Pokud chcete nabízet stále konzistentní zákaznickou zkušenost, vysoký komfort při nákupu, a tak dosáhnout ještě vyšších příjmů, potřebujete nový způsob získávání zákaznických dat.
Data i návrat ke ztraceným zákazníkům
Mezi hlavními speakery vystoupí i Jan Matoušek, CEO Data Mind, od něhož se mimo jiné dozvíte, jak konsolidovat data, zda v konsolidaci dat existují nějaké zkratky, jaký data science model je nejprofitabilnější a jak se vyrábí.
Jak najít cestu ke „ztraceným“ zákazníkům? To ve své přednášce ukáže Head of Customer Retention & Experience Ivona Ševčíková z agentury Acomware. Představí zajímavou případovou studii o tom, jak v Acomware našli cestu k zákazníkům Astratexu, kteří v e-shopu nenakoupili už dlouhých 12 měsíců. V Acomware tak vyzkoušeli a porovnali účinnost různých komunikačních prostředků a na Eshopistovi prozradí, který z nich byl nejúčinnější a co překvapivého kromě oživení „padlých“ zákazníků přinesl.
O tom, jak se buduje loajalita a zákaznická retence ve světě (online) plateb či jak na práci s personalizací, bude přednášet Tomáš Krásný, Head Of Marketing ze společnosti Skip Pay (dříve Mallpay), a přidá i několik use cases pro aktivaci klientů či kampaně po zvýšení zákaznické spokojenosti.
RFM analýza v Astratexu i zajímavé případovky
A to není vše! Čeká na vás i praktická přednáška, jak se v Astratexu pracuje s RFM analýzou, na koho míří e-shop více slevou, na koho zase nabídkou brafittingu nebo jiných extra služeb či jak má jednotlivé segmenty nastaveny.
Michal Bilka, Chief Marketing Officer / Chief Product Officer ze společnosti Astratex, rovněž ukáže, v čem je prodej spodního prádla specifický, jak se to promítlo v segmentaci a jaké jsou dopady RFM segmentace na věrnostní program.
Zajímavou case na letošním posledním Eshopistovi odprezentuje CEO z Foxdeli Martin Jareš. Napoví, jak nastavit ponákupní komunikaci a vytvořit zákaznickou zkušenost v průběhu doručení zásilky, která e-shopům generuje až o 24 % více opakovaných nákupů a o 54 % sníží počet dotazů WISMO (where is my order?).
Mezi hosty velké panelové diskuse poté usedne Soňa Fialková, Managing Director ze Spokojenypes.cz, Honza Bělohlávek, Product Manager z Bloomreach (Exponea), Michal Bilka, Chief Marketing Officer / Chief Product Officer z Astratexu, a David Vurma, CEO agentury Acomware.
Další Eshopista se koná už tento čtvrtek. Využijte zvýhodněnou cenu vstupenky nyní za 1 690 korun. Počet těchto zvýhodněných vstupenek je omezen.
Vstupenku za zvýhodněnou cenu lze koupit na eshopista.cz.
Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet, Bloomreach a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.