Velkoplošný televizor Hisense ULED se skvělým designem, který divákům přináší úžasný zážitek ze sledování
Čching-tao (Čína) 20. července 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Pro mnoho náročných diváků nebo lidí s vytříbeným vkusem, kteří potřebují vylepšit svůj obývací pokoj, je výběr dobře navrženého a technologicky vyspělého televizoru obzvláště důležitý. Pro spotřebitele, kteří si potrpí na kvalitu, není televizor jen kusem techniky, ale také uměleckým dílem a možností, jak si zpříjemnit život.
S cílem přinést spotřebitelům ještě dokonalejší zážitek, poskytuje řada televizorů Hisense ULED díky svým vyspělým technologiím a vynikajícímu designu prémiové produkty, které jsou ozdobou každého prostoru.
Velkoplošný televizor Hisense ULED s , díky kterému je každý okamžik na obrazovce působivý
Televizory Hisense ULED se vyznačují ultratenkou obrazovkou s velkou uhlopříčkou, která v sobě spojuje vynikající smysl pro umělecký design a technologickou estetiku, což z ní dělá mistrovské dílo. Řada ULED je vybavena technologií Quantum Dot Colour, která pomáhá zajistit ještě lepší jas barev pro nejlepší kvalitu obrazu a zážitek ze sledování. Například při zobrazování velkolepého uměleckého díla na televizoru Hisense ULED může být každá akrylová barva živě vykreslena, což vytváří mimořádně působivý zážitek a zvyšuje uměleckou hodnotu prostoru, ve kterém trávíme každý den.
#IncredibleArtMoment, Každá scéna zachycená v tom nejlepším světle
Společnost Hisense se již mnoho let věnuje zdokonalování zobrazovacích technologií pro prvotřídní zážitek ze sledování. K dnešnímu dni se řada Hisense ULED těší značné podpoře spotřebitelů po celém světě, zejména na hlavním a největším trhu společnosti Hisense v Severní Americe, kde celkový objem prodeje televizorů Hisense ULED v první polovině roku 2022 meziročně vzrostl o více než 34 %.
Aby si více potenciálních spotřebitelů na celém světě mohlo vyzkoušet vynikající kvalitu obrazu technologie ULED, společnost Hisense spustila kampaň na sociálních sítích pod hashtagem #IncredibleArtMoment a vyzvala uživatele, aby sdíleli své záběry nezapomenutelných okamžiků, a mohli tak vyhrát nejnovější ULED televizor.
Od spuštění kampaně se jí zúčastnilo více než 4000 lidí a dosáhla 65.000 zmínek po celém světě, čímž si získala přízeň a podporu mnoha mezinárodních spotřebitelů.
Jako oficiální sponzor mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022 se společnost Hisense snaží přinášet zákazníkům po celém světě dokonalý zážitek ze sledování zápasů FIFA. V srpnu 2022 proto společnost Hisense na akci Hisense FIFA World Cup Qatar 2022™ Global Launch Event představí své nejnovější inovativní produkty, včetně nejnovější řady ULED, díky které mohou spotřebitelé zažít pohlcující zážitek ze sledování zápasů.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1861860/image_1.jpgFoto – https://mma.prnewswire.com/media/1861861/image_2.jpgFoto – https://mma.prnewswire.com/media/1861862/image3.jpg
KONTAKT:
Dongxian Chen,
PROTEXT