Vánoce jinak: Kampaň Rohlik.cz letos opět přináší magické kouzlo Vánoc a navazuje tak na loňský mezinárodní úspěch v kreativě
Praha 22. listopadu 2023 (PROTEXT) – Společnost Rohlik.cz, největší český online prodejce potravin, spouští vánoční kampaň pro rok 2023. Jejím ústředním tématem je důraz na ten nejcennější dárek, který si člověk může dopřát – čas strávený s rodinou. Letošní sváteční kampaň navazuje na vysoce oceňovanou loňskou iniciativu, která byla prestižním kreativním portálem Shots.net oceněna jako jedna z nejlepších prosincových reklam. Zařadila se tak po bok takových gigantů v oboru jako jsou Apple, Coca-Cola nebo Samsung.
Nejnovější vánoční počin Rohlik.cz vychází z poselství ducha svátků a je více než jen reklamou. Jedná se o citlivý příběh, který nám má připomenout, že to nejdůležitější v životě už máme doma. Zatímco o zbytek se hravě postará Rohlík, který dodá vše potřebné pro sváteční hostinu, a my se nemusíme stresovat. Tento příběh bude odvyprávěn v pěti evropských zemích, kde připomene opravdovost Vánoc a univerzální cíl, který si přejí naplnit o svátcích asi všechny rodiny – kvalitně strávený čas.
Kampaň má zdůraznit závazek Rohlíku ulehčit rodinám od břemene každodenních povinností. Nabídkou široké škály produktů a služeb zajišťuje, aby rodiny měly během svátečního období více času na to, na čem skutečně záleží.
Lukáš Antoš, CMO Rohlik.cz, vysvětluje podstatu kampaně: „Při vymýšlení tohoto vánočního příběhu jsme se zaměřili na naše poslání: osvobodit rodiny od všedních úkolů spojených s nákupem potravin. Naším cílem je zvyšovat kvalitu života, šířit radost a vytvářet nezapomenutelné zážitky. Tato kampaň je oknem do nevinného a radostného světa dětských Vánoc a připomíná nám všem jednoduchost a krásu tohoto období.“
K umocnění svátečních zážitků z kampaně Rohlík spouští prodej své speciální vánoční a mikulášské nabídky. Zákazníci si mohou vybírat z rozsáhlého výběru, který zahrnuje ty nejšťavnatější lokální produkty, sváteční jídla, kosmetiku, hračky nebo vánoční dekorace. Rohlík navíc slibuje, že zboží zákazníkovi doručí i na svátky do 60 minut v přesném 15minutovém intervalu. A kurýři budou nákupy doručovat klidně až do těch nejvyšších pater, což zákazníkům přináší možnost klidného svátečního nakupování bez stresu a s doručením až ke dveřím.
Letošní kreativní kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou B&T, na svět jej přivedla produkční společnost Boogie Films a spot režíroval Milan Balog. Kampaňový spot bude komunikován na sociálních sítích společnosti a dalších online komunikačních kanálech Rohlíku a od listopadu se objeví také ve vybraných kinech.