Tumi a Highsnobiety společně přináší sérii výbušných videí, ve které vyrazí s kolekcí TUMI | McLaren na tři závody Grand Prix Formule 1 napříč třemi kontinenty

New York (USA) 21. července 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Třídílný seriál s názvem „The High Road“, zachycený objektivem Highsnobiety, bude kronikou cesty v superautech McLaren po Británii, Singapuru a Las Vegas a přinese tři jedinečné příběhy s nevšedními osobnostmi a poutavými vizuály.

Mezinárodní cestovní a lifestylová značka TUMI dnes představila tematický seriál The High Road, který vznikl ve spolupráci se společností Highsnobiety a který vyzdvihne pokračující spolupráci značky s elitním motoristickým týmem a výrobcem luxusních superaut McLaren. Třídílný cyklus dokumentuje cestu na pozadí tří hluboce odlišných kultur a kontinentů prostřednictvím videí a fotografií. Produkty z kolekce TUMI | McLaren se tentokrát představí na závodech Grand Prix Formule 1 v Británii, Singapuru a Las Vegas. V každé destinaci se za volant supersportovního vozu GT nebo nejnovějšího lehkého hybridního supersportu McLaren Artura posadí kulturní osobnost, která bude cestou na závody projíždět jedinečnou krajinou, upozorňovat na místní zajímavosti a zapojovat zdejší komunitu. Seriál The High Road se podívá také do garáží a paddocku týmů McLaren F1 a nabídne tak divákům exkluzivní pohled do zákulisí.

Dokumentární videa z produkce Highsnobiety a pod režijní taktovkou dua Autre Fish slibují představit technické a řemeslné přednosti značky v neotřelých, působivých záběrech. Série také vyzdvihuje, jak globální trendsetteři, které značka TUMI přizvala k tomuto dobrodružství, cestují s kousky z tradičních kolekcí TUMI i z výroční kolekce TUMI | McLaren 60th Anniversary.

Dnešní oficiální premiéra prvního dílu navázala na závodní týden Velké ceny Velké Británie, druhý a třetí díl se představí při příležitosti Velké ceny Singapuru 18. října a Velké ceny Las Vegas 20. listopadu. V Silverstonu dokumentoval svou unikátní cestu Velkou Británií módní fotograf Melvin Israel prostřednictvím vlastního alba pohlednic se značkovými produkty. V Singapuru se můžeme s dalším talentem těšit na prozkoumávání tohoto městského státu a zasvěcení do místní kultury v okamžicích před Velkou cenou. A konečně v Las Vegas nás třetí osobnost pozve na malebnou cestu, která zachytí rozmanitost amerického jihozápadu a představí to nejlepší ze sobotního nočního pouličního závodu.

„Tento projekt představuje dokonalé partnerství, které staví na síle značek TUMI, Highsnobiety a McLaren a pohlíží na ně svěžím, novým pohledem. Ve společnosti TUMI klademe důraz na inovace, dokonalost a rozvíjení vlastní cesty. Partnerství s Highsnobiety nám nyní přináší zcela nový, inovativní koncept vyprávění příběhů,“ uvedla senior viceprezidentka pro globální marketing a elektronický obchod společnosti TUMI Jill Krizelmanová.

„Jsme hrdí na to, že můžeme představit naše partnerství s TUMI | McLaren, které propojuje nadšení pro špičkový design a řemeslné mistrovství s nejžhavějšími trendy budoucnosti do série online obsahu, která vyzdvihuje naši společnou lásku k cestování a luxusním autům,“ řekla viceprezidentka a generální ředitelka Highsnobiety pro USA Haein Dorinová. „Série čerpá z vždy progresivního kulturního rozhledu Highsnobiety, aby tak upoutala pozornost na kolekci TUMI | McLaren po celém světě.“

TUMI a Highsnobiety navíc zapojí zákazníky, milovníky superaut a příznivce značky prostřednictvím kampaně na sociálních sítích a možností přímého nákupu v redakčních článcích na platformě Highsnobiety.com. Ve Vegas se dále připravuje výjimečný zážitek ve formě promoakcí TUMI napříč lasvegaským trhem. Chybět nebude například značkový „takeover“ zavazadlového terminálu na letišti Harry Reid International Airport nebo pop-up program v rezortu Caesar’s Palace s každodenními aktivitami.

Vydejte se s námi na #TheHighRoad prostřednictvím @TUMITravel, @Highsnobiety a @HighsnobietyDesign! Kolekci TUMI | McLaren můžete zakoupit v prodejnách TUMI po celém světě, na webu TUMI.com a ve vybraných obchodních domech.

O společnosti TUMI

Společnost TUMI vytváří od roku 1975 prvotřídní luxusní funkční doplňky pro svět podnikání a cestování navržené tak, aby obohacovaly, usnadňovaly a zpříjemňovaly všechny aspekty života na cestách. Jedinečná funkčnost se snoubí s vynalézavostí – chceme být celoživotním partnerem lidí, kteří jsou neustále v pohybu a které nemůže nic zastavit. Další informace o společnosti TUMI naleznete na stránkách TUMI.com.TUMI a logo TUMI jsou registrované ochranné známky společnosti Tumi, Inc. © 2023 Tumi, Inc.

O společnosti Highsnobiety

Highsnobiety je značka věnovaná nové generaci kulturních průkopníků. Naším posláním je objevovat a propagovat to nejlepší, co naše kultura nabízí, propojovat lidi díky nadšení pro styl a posilovat komunitu začínajících tvůrců. Highsnobiety je vždy napřed a objevuje pro vás budoucí trendy.

Společnost Highsnobiety, kterou v roce 2005 založil generální ředitel David Fischer, je globální firma se sídlem v Berlíně a kancelářemi v New Yorku, Los Angeles, Londýně, Amsterdamu, Paříži, Miláně a Tokiu. Jsme digitální mediální a kulturní poradenská společnost na pomezí stylu, umění, designu a technologií, která poskytuje platformu pro značky a lidi, kteří nás fascinují.

Kontakty společnosti TUMI pro média

Alexandra Gillis

Manažerka pro PR a sociální sítě

alexandra.gillis@tumi.com

TUMI

Nicole Colasanton

colasanto@weareshadow.com

SHADOW

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2157624/Tumi_Inc_cover.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg

PROTEXT