Tommy Hilfiger, tým Formule 1 Mercedes-AMG PETRONAS a Awake NY zahajují spolupráci na Velké ceně Miami

Amsterdam 4. května 2023 (PROTEXT/BusinessWire) – Toto partnerství upevňuje vazby mezi světem dostihů a módy a zároveň dává prostor hůře zastoupeným komunitám.

Společnost Tommy Hilfiger, kterou vlastní PVH Corp. [NYSE: PVH], oznamuje společně s týmem Formule 1 Mercedes-AMG PETRONAS, že newyorská streetwearová značka Awake NY spolu vytvořily novou kolekci a kampaň Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY. Kolekce, která bude uvedena na trh 4. května před Velkou cenou Miami, kombinuje citlivost zakladatele Awake NY Angelo Baqueho pro pouliční styl s charakteristickou estetikou TOMMY HILFIGER a vytváří řadu lifestylových ikon inspirovaných motoristickým sportem, které se odvažují být jiné.

Tato tisková zpráva obsahuje multimediální prvky. Celou zprávu najdete zde: https://www.businesswire.com/news/home/20230504005036/cs/

Tommy Hilfiger, Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team and Awake NY Launch Collaboration at Miami Grand Prix

„Formuli 1 fandím už od dětství a v rámci našich partnerství s tímto sportem porušujeme konvence už od 90. let,“ řekl Tommy Hilfiger. „Touto spoluprací jsme chtěli pokračovat v inovacích jak v oblasti designu, tak v inkluzivním duchu, a vytvořit tak odvážnou novou perspektivu pro další generaci návštěvníků závodů.“

Angelo Baque, velký obdivovatel Lewise Hamiltona a fanoušek do formule 1, mohl propůjčit své designové hodnoty a étos komunitě, kultuře a městu Miami při příležitosti víkendové Velké ceny. Kolekce představuje novou svěží vizi Formule 1, kde se střetávají perspektivy, jiskří inspirace a každý se může do jízdy zapojit.

„Návštěva Tommyho archivu ve mně vyvolala nostalgii z mládí a inspirovala mě při tvorbě této kolekce,“ řekl Angelo Baque. „Mým přáním bylo autenticky interpretovat streetwearovou a americkou módu. Ani za milion let by mě nenapadlo, že tenhle ekvádorský kluk z newyorského Queensu bude navrhovat kousky, které hrdě nosí Lewis Hamilton, George Russell a Mercedes-AMG F1. Vidět Tommyho, Lewise a mě spolupracovat na tomto projektu je důležité, aby mladší verze nás samých pochopily, že na reprezentaci záleží.“

Kampaň sleduje příběhy o odvaze, odhodlání a duchu, které inspirovaly sedminásobného šampiona a legendu F1 Lewise Hamiltona, vítěze Velké ceny George Russella, Angela Baqueho ze společnosti Awake NY a pana Tommyho Hilfigera na jejich individuálních cestách, a vystupuje v ní i Mick Schumacher, vyhrazený jezdec Mercedes-AMG Petronas F1. Kampaň fotografovala Adrienne Raquel a video obsah natočil Anthony Prince Leslie.

Spolupráce bude odrážet hodnoty programu People’s Place People’s Place, iniciativy společnosti Tommy Hilfiger, jejímž cílem je dát příležitost nedostatečně zastoupeným komunitám v rámci kreativního průmyslu, a to ve spolupráci s organizací Creatives Want Change (CWC), která účastníky z řad BIPOC pozve na závod v Miami 7. května. Danae Harrison, Dayne Thompson a Donald Whorley z CWC budou před závodem úzce spolupracovat s Angelem Baque na startovním roštu a zkoumat, jak se spolupráce vyvíjí od konceptu až po výrobu.

„Změna je nevyhnutelnou součástí sportu i života. Jako tým chápeme, že je důležité přijímat ji na trati i mimo ni, abychom mohli neustále inovovat, podněcovat a řešit výzvy, které před nás staví,“ řekl Toto Wolff, generální ředitel a šéf týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1. „Jsme hrdí na to, že můžeme prostřednictvím této spolupráce oslavit tyto společné hodnoty; nejen vytvořením ikonické kolekce, ale také podporou a vyzdvihnutím tvůrců z hůře zastoupených komunit.“

Kolekce Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY se sedmi styly pro obě pohlaví přetváří archivní kousky s inspirací závodní a newyorskou pouliční estetikou. Esence amerického stylu je přenesena do světa Formule 1 v podobě klasického baseballového dresu, zatímco tričko věnované Velké ceně Miami přichází ve variantách růžová diva, modrá limonáda „Electric Blue“ a černá. Loga Tommy, Awake NY a Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team se objevují na dlouhých rukávech, polokošilích, baseballových dresech a ragbyových tričkách. Na tričkách a baseballových dresech jsou vyobrazena závodní čísla jezdců, Lewis Hamilton má číslo 44, George Russell 63 a speciální tričko Awake NY odkazuje na rok 85, kdy byl Tommy Hilfiger uveden na trh. Barevné varianty zahrnují Tommyho charakteristickou červenou, bílou a modrou, zatímco kousky Mercedes-AMG F1 představují základní týmovou paletu černé a bílé zvýrazněnou svítivě zelenou.

„Od začátku našeho partnerství v roce 2018 neustále posouváme hranice možností vytvářením odvážných řad, zdůrazňováním příčin důležitých pro obě organizace a sdílením jedinečných příběhů,“ dodal Richard Sanders, obchodní ředitel týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1. „Tato inovativní kampaň je dalším krokem, který odráží práci důležitých iniciativ, jako je program People’s Place a Accelerate 25, a zároveň vytváří nápaditou kolekci.“

Kolekce bude k dostání na webových stránkáchTommy.com, shop.mercedesamgf1.com, vybraných prodejnách TOMMY HILFIGER a na určených tratích během nadcházejících víkendů Velkých cen.

Přátelé značky jsou zváni, aby se připojili ke komunitě a konverzaci na sociálních sítích pomocí #TommyHilfiger, #TommyxMercedes-AMGF1xAwakeNY a @TommyHilfiger.

O společnosti TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER je jednou z nejuznávanějších prémiových lifestylových značek na světě, která povzbuzuje a inspiruje spotřebitele již od roku 1985. Značka vytváří ikonický styl, který ožívá na pomezí klasiky a novinek a který spoluvytváří s lidmi, kteří formují kulturu po celém světě. TOMMY HILFIGER je oslavou podstaty klasického amerického stylu s moderním nádechem. Tommy Hilfiger nabízí spotřebitelům po celém světě prvotřídní kvalitu a hodnotu pod lyfestylovými značkami TOMMY HILFIGERTOMMY JEANS s širokou nabídkou kolekcí zahrnující pánské, dámské a dětské sportovní oblečení, džíny, doplňky a obuv. Tommy Hilfiger se důsledně drží zásad udržitelnosti a inkluzivity.

Celosvětový maloobchodní prodej výrobků TOMMY HILFIGER činil v roce 2021 přibližně 9,3 miliardy dolarů a značku zajišťuje více než 16.000 spolupracovníků po celém světě, kteří působí ve 100 zemích a ve více než 2000 maloobchodních prodejnách, včetně největšího globálního vlajkového obchodu na adresetommy.com. Společnost PVH získala společnost Tommy Hilfiger v roce 2010 a nadále dohlíží na cílený přístup k růstu celosvětové prestiže, zastoupení a dlouhodobého růstu značky.

O PVH Corp.

PVH je jednou z největších a nejobdivovanějších módních společností na světě, která navazuje kontakty se zákazníky ve více než 40 zemích. Mezi naše globální ikonické značky patří Calvin KleinTOMMY HILFIGER. Naše více než 140letá historie je založena na síle našich značek, našeho týmu a našem odhodlání trvale posouvat módu vpřed. To je naše síla. To je síla PVH.

Sledujte nás na Facebooku, Instagramu, TwitteruLinkedIn.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Zdrojovou verzi najdete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230504005036/cs/

Kontakt:

Tisk:
Tommy Hilfiger

Lyndsey Anderson

Senior Manager Global Communications and PR

Lyndsey.anderson@tommy.com

Zdroj: PVH Corp.

PROTEXT