Tommy Hilfiger se vrací na newyorský týden módy
Amsterdam 14. července 2022 (PROTEXT/BusinessWire) – Představení Tommy Hilfiger podzim 2022 vtáhne diváky do objevování značky, které propojuje skutečný (IRL) a virtuální svět v rámci pokračování největší platformy v oboru „See Now, Buy Now“.
Zážitky se značkou v reálném čase se odehrávají ve vysoce energické multimediální krajině, která účastníky přenese z brooklynské akce na nábřeží do herního světa Roblox a do nových fyziognomických obchodních konceptů po celém světě
Společnost Tommy Hilfiger, kterou vlastní PVH Corp. [NYSE: PVH], oznamuje, že se poprvé po třech letech vrací na newyorský týden módy, a to s zážitkovou přehlídkou, která představí nejnovější kolekci „See Now, Buy Now“ pro podzim 2022 a zároveň vtáhne fyzicky i digitálně diváky do osvěženého světa značky.
Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/
Interaktivní zážitek, který se uskuteční 11. září v 19:00 EDT, čerpá inspiraci z jedinečné newyorské tvůrčí scény: epicentra lidí a subkultur, střetu lo-fi a hi-tech a spojení stylu a kreativity. Akce prodchnutá atmosférou a syrovostí New Yorku – rodiště značky TOMMY HILFIGER – propojí lidi prostřednictvím spontánních okamžiků kreativity v IRL prezentaci na Skyline Drive-In v Brooklynu a v paralelní aktivaci v metaprostoru.
„Když jsem přemýšlel o tom, kde zahájit náš návrat na týden módy, mé srdce okamžitě zamířilo k ikonické kreativní kultuře New Yorku,“ řekl Tommy Hilfiger. „Právě tady se setkávala móda, umění, hudba a zábava, když jsem v branži začínal. A dodnes je to právě tento přístup, který mě inspiruje k tomu, abych se zapojil do špičkových komunit budujících nové kreativní zážitky. Tato sezóna je především o střetu mých oblíbených archivních inspirací s novými koncepty živých akcí a virtuálních světů. Je to dokonalé vyjádření toho, za čím si stojíme, když návratem na NYFW vzdáváme hold našim kořenům.“
Inovativní multimediální aktivace značky oživí kolekci TOMMY HILFIGER pro podzim 2022 – od New Yorku přes evropské metropole až po Čcheng-tu a další místa. Nové maloobchodní koncepty ve vybraných prodejnách TOMMY HILFIGER a převzetí u klíčových velkoobchodních a čistě hráčských partnerů po celém světě doplní fyziognomickou přehlídku. Na přehlídkovém mole i mimo něj budou debutovat partnerství s globálními talenty, kteří jsou hrdiny toho, že TOMMY HILFIGER otřásá klasikou příprav.
Jako první v oboru bude přehlídkové molo „See Now, Buy Now“ živě přenášeno do globální komunity Roblox čítající více než 50 milionů uživatelů denně a doprovázet je budou avataři oblečení ve stylech TOMMY HILFIGER pro podzim 2022, kteří ovládnou zremixované virtuální město New York. Každý styl, který se objeví na fyzickém molu, bude možné zakoupit celosvětově prostřednictvím konceptu Tommy Hilfiger „See Now, Buy Now“, včetně exkluzivních digitálních produktů na Robloxu. Partnerství značky s globální multiverse platformou bylo zahájeno v prosinci 2021 a nadále se rozšiřuje o nové fáze.
Připojte se ke konverzaci na sociálních sítích pomocí #TommyHilfiger a @TommyHilfiger.
O společnosti TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER je jednou z nejuznávanějších prémiových lifestylových značek na světě, která povzbuzuje a inspiruje zákazníky již od roku 1985. Značka vytváří ikonický styl, který ožívá na pomezí klasického a nového a který spoluvytváří s lidmi, kteří formují kulturu po celém světě. TOMMY HILFIGER oslavuje podstatu klasického amerického stylu s moderním nádechem. Tommy Hilfiger nabízí spotřebitelům po celém světě prvotřídní kvalitu a hodnotu pod značkami TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS lifestylového stylu s širokou škálou kolekcí zahrnující pánské, dámské a dětské sportovní oblečení, džíny, doplňky a obuv. Tommy Hilfiger se neochvějně zavázal k udržitelnosti a inkluzivitě.
Celosvětový maloobchodní prodej výrobků TOMMY HILFIGER činil v roce 2021 přibližně 9,3 miliardy dolarů a značku pohání více než 16.000 spolupracovníků po celém světě – působí ve 100 zemích a ve více než 2000 maloobchodních prodejnách, včetně největšího globálního vlajkového obchodu na adrese tommy.com. Společnost PVH získala Tommy Hilfiger v roce 2010 a nadále dohlíží na cílený přístup k růstu celosvětového významu, přítomnosti a dlouhodobého růstu značky.
O společnosti PVH Corp
PVH je platformou pro růst značek Calvin Klein a TOMMY HILFIGER. Díky podpoře síly a relevance značky propojujeme naše globální ikonické značky blíže k místu, kam se spotřebitelé vydávají, než kdykoli předtím, dnes i s budoucími generacemi. Vedeni našimi hodnotami a umožněni naším rozsahem a globálním dosahem ženeme módu kupředu pro dobro věci, jako jeden tým s jednou vizí a jedním plánem. To je síla nás, to je síla PVH+.
Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/
Kontakty:
Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson
Senior Manager Global Communications & PR
Zdroj: PVH Corp.
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)