THIMM v soutěži Obal roku uspěl ve třech kategoriích. Cenu si odnese i Stará žitná myslivecká v novém

Praha 19. září 2023 (PROTEXT) – THIMM uspěl v jubilejním 30. ročníku soutěže Obal roku ve třech kategoriích. Ocenění v kategorii Marketing si odnáší Durango boxy pro T-mobile, Stará žitná myslivecká v novém zabodovala mezi Nápoji a obal vhodný pro přímé rozpékání sýru Když zavoní Romadur získal cenu kategorii Ostatní. Výsledky soutěže porota neformálně vyhlásila 31. srpna.

„Jsme velmi rádi, že se těšíme přízni zákazníků a naše inovace v oblasti designu i funkčnosti ocenila také odborná porota. Každý rok určujeme trendy v obalovém průmyslu. Neustále se posouváme v oblasti laserového výseku i designu a obaly tak povyšujeme na úroveň umění. Zároveň rozšiřujeme možnosti jejich využití a záleží nám na bezchybné funkčnosti a jednoduchosti skládání. V Obalu roku se umisťujeme pravidelně a je to hlavně zásluhou našich zaměstnanců, kteří nepolevují v nadšení a stále přicházejí s novými řešeními z vlnité lepenky,“ říká generální ředitel a jednatel THIMMu Martin Hejl.

Vítěze kategorie Marketing, sadu Durango, společnost navrhovala u příležitosti uvedení nového telefonu značky T-mobile na trh. Sada obalů se skládá z velkého boxu pro prodejny, malých boxů pro ambasadory a influencery a tašek pro novináře. „Balení jsme koncipovali tak, aby do až poslední chvíle drželo účastníky slavnostního představení v napětí. Velký box byl zabalen do hnědé přepravní krabice, která se sama kouzelně otevřela při nadzvednutí víka. Tašky s merchandisingem pro novináře působily díky černé vlnité lepence a použité technologii digitálního laserového výseku elegantním a luxusním dojmem, což také podtrhovalo výjimečnost okamžiku. Všechny produkty jsme vyrobili moderními digitálními technologiemi pouze z vlnité lepenky,“ popisuje projektový manažer POS & POP Leoš Máslo.

Forma na rozpékání sýru Když zavoní Romadur si získala porotu v kategorii Ostatní. V THIMMu ji navrhovali pro elegantní, praktickou a udržitelnou prezentaci sýru na Makro Gastro festu. Je vyrobena z vlnité lepenky foodWave ® | heatproof, která se hodí pro přímý styk s potravinami a pro použití v klasické nebo mikrovlnné troubě. Během přípravy pokrmu se z ní neuvolňují zdraví škodlivé látky a zároveň šetří čas i práci při umývání nádobí. Zajistila perfektní prezentaci a viditelnost značky během celé konzumace produktu.

Mezi obaly na Nápoje pak zabodovala Stará žitná myslivecká v novém. Historie tohoto unikátního českého nápoje sahá do 16. století. „Bylo nám ctí pro oblíbenou žitnou whisky vyvinout a vyrobit dárkový obal, který podtrhne tradici a poctivost, se kterou se nápoj destiluje již přes 500 let. Abychom obalu dodali svěžest a atraktivitu, kterými upoutá i mladou generaci, vyrobili jsme jej nejmodernějšími digitálními technologiemi. Laserový výsek si poradil s výraznými texty, které zdobí boky krabice. Digitálním tiskem jsme vytvořili potisk, který poukazuje na tradiční zrání v dubových sudech. Prodejci zase ocení mimořádně snadné složení krabice,“ vysvětluje Martin Hejl.

Soutěž pořádaná obalovým institutem Syba každoročně oslavuje nejlepší inovace, kreativitu a udržitelnost v oblasti obalového průmyslu. Ceny vyhlašuje ve 20 klasických a 3 speciálních kategoriích. Vítězové soutěže Obal roku se pak mohou zúčastnit mezinárodní soutěže WorldStar Packaging Awards.

Obal roku představuje platformu pro prezentaci nejnovějších trendů a technologií a také oceňuje ty, kteří vytvářejí špičkové obaly s ohledem na životní prostředí a společnost. Právě tyto hodnoty jsou vlastní i společnosti THIMM, která ve středočeských Všetatech neustále inovuje jak své výrobní procesy, tak nadstandardní vlastnosti obalů.

O společnosti THIMM

Společnost THIMM je významným poskytovatelem řešení pro obaly a distribuci zboží. Portfolio udržitelných řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje) a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Inovativními, jednoduchými a udržitelnými řešeními pomáhá společnost Thimm svým zákazníkům se na trhu odlišit a vytvářet individuální značku. Tento rodinný podnik přitom na své strategické cestě „Thimm 2030“ předvídá ekonomické, ekologické a sociální výzvy budoucnosti a řeší je. Cílem společnosti Thimm je nabízet zákazníkům vždy nejjednodušší a nejlepší řešení. Tato zásadní orientace na zákazníka je hnacím motorem inovací a průkopnického ducha společnosti. Společnost Thimm proto důsledně investuje do rozvoje tržního zastoupení a inovativních technologií pro příští generaci. Rodinný podnik založený v roce 1949 v současné době zaměstnává přibližně 2500 zaměstnanců v 13 závodech v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a Česku a v roce 2022 dosáhl ročního obratu přes 723 milionů eur.

web: https://www.thimm.com/cz/

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.