Tesco podporuje rodiny: Snížilo ceny plen a kojeneckých mlék

Praha 6. června 2024 (PROTEXT) – Tesco trvale snížilo ceny u nejdůležitějších a nejnákladnějších položek v péči o malé děti, tedy plen a pokračovacích kojeneckých mlék. Tímto krokem dále rozvíjí dlouhodobé úsilí nabízet zákazníkům kvalitní výrobky, které jsou zároveň cenově dostupné.

„Uvědomujeme si, že mezi nejnákladnější a nejdůležitější položky v péči o malé děti patří právě pleny a kojenecká mléka. Zároveň víme, že pokud se zákazníkům osvědčí určitá značka plen nebo kojeneckých mlék, tak ji neradi mění za jinou. Aby zákazníci nemuseli čekat, až jejich oblíbené výrobky budou v akci, rozhodli jsme se snížit jejich ceny dlouhodobě. Chceme tak podpořit rodiny s malými dětmi,“ uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku. Dodává: „Naším dlouhodobým cílem je pomáhat našim zákazníkům maximálně ušetřit, a k tomu využíváme každé možné příležitosti.“ Snížení se týká trvale téměř 200 produktů, netýká se počátečních kojeneckých mlék pro novorozeňata. Produkty jsou k dostání ve všech prodejnách Tesco po celé ČR a také na Tesco Online nákupy. Zboží pozná zákazník velmi snadno, značeno je výrazným červeno bílým označením Snížená cena. Průměrně byly ceny sníženy téměř o 20 %.

Tento krok navazuje na řadu předchozích, ve kterých firma pomáhá zákazníkům ušetřit. V květnu přišlo Tesco s iniciativou, která upozorňuje na problém menstruační chudoby s cílem otevřít prostor pro celospolečenskou diskuzi. Aby šlo příkladem pro ostatní, snížilo ceny menstruačních potřeb vlastní značky o hodnotu DPH. Začátkem letošního roku, když se zvýšila sazba DPH na dětskou výživu, Tesco toto navýšení do cen vůbec nepromítlo a ponechalo původní ceny u těchto výrobků.

 

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity s programem Vy rozhoduje, my pomáháme. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.