Taťána Kuchařová se stává novou tváří značky nábytku Vivense ČR

Praha 24. července 2023 (PROTEXT) – Vivense, evropská značka nábytku a bytových doplňků, oficiálně oznámila novou spolupráci s Miss World 2006, topmodelkou a ambasadorkou OSN udržitelnosti SDGs Taťánou Kuchařovou. Kuchařová, která se v minulosti angažovala v mnoha globálních projektech, se nyní stala ambasadorkou značky Vivense Česká republika. Tato spolupráce se týká zejména propagace značky na sociálních sítích, ale také vlastní selekce produktů a zajímavého interiérového designu.

ICONIC SELECTION by Tatiana Kucharova je osobní výběr světové vítězky Miss World, která je po léta velkou milovnicí interiérového designu a její osobní výběr a doporučení toho nejlepšího z Vivense zahrnuje nábytek pro byt či dům.

Tato široká škála produktů odráží různé styly, od boho a provence až po moderní, může inspirovat k vytvoření nádherného domova, a to dostupně a pro všechny, přičemž výběr představuje průřez různými cenovými vrstvami. Taťána bude mít tuto vlastní sekci na webu značky, kde zákazníci budou moci prozkoumat právě její oblíbené produkty a vybrané kombinace. Tato událost a spojení s Taťánou symbolizuje rostoucí úspěch a přítomnost Vivense na českém trhu, kde značka nabízí téměř 10.000 produktů.

„Jsem nadšená, že mohu být součástí tohoto vzrušujícího projektu. Vivense je značka,kterou jsem si oblíbila pro jedinečný design a nekonečné kreativní možnosti,“ řekla Kuchařová. „Těším se, až moji ICONIC SELECTION představíme zákazníkům.”

Spolupráce s influencery a celebritami je dalším krokem v ambiciózním plánu Vivense, který do České republiky přináší nový vítr v odvětví nábytku a bydlení. „Těšíme se, co nové aktivity přinesou. Navíc letos plánujeme otevření pobočky, která je součástí naší strategie růstu a zároveň další potvrzení naší důvěry v český trh! Chceme co nejdříve uvítat naše zákazníky i osobně,“ dodává Nina Třísková, Country Manager.

Taťána Kuchařová je první ze série ambasadorů, které Vivense plánuje představit. Tyto osobnosti budou mít klíčovou roli při šíření jména značky a jejího jedinečného přístupu k bydlení a designu. Značka chce ještě letos vytvořit další strategické spolupráce.

Punchline: www.punchline.cz

Vivense: www.vivense.cz

~

Dovolte si žít hezky. Vivense

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.