Tachiz Group rozšíří v návaznosti na růst trhu své zastoupení v Evropě

Tainan (Tchaj-wan) 2. března 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Přední tchajwanský výrobce praskajících kuliček (ovocný kaviár / popping boba) Tachiz Group s potěšením představuje svůj plán mezinárodní expanze zaměřené na evropské zákazníky na základě počátečního úspěchu v regionu. Na rozjezd se společnost Tachiz účastní dvou nejvýznamnějších oborových výstav, a to FOODEX Japan 2023 a FHA-HoReCa, aby tak představila své nadšení pro praskající kuličky na mezinárodní scéně a využila rostoucí popularity této pochoutky.

Úspěch v dynamicky rostoucím odvětví praskajících kuliček

Díky svým bohatým zkušenostem se společnost Tachiz Group prosazuje v rychle se rozvíjejícím odvětví praskajících kuliček, které se může pochlubit
předpokládanou složenou roční mírou růstu (CAGR) pro prognózované období 2022-2029 ve výši 10,70 %
, a to zejména díky rostoucí popularitě exotických trendů v oblasti bublinkového čaje, jako jsou například praskající perly.

„V uplynulém roce zaznamenala společnost Tachiz Group celosvětově průměrnou roční míru růstu 65 %, přičemž v rámci Evropy se objem objednávek velkých obchodníků ze zemí, jako je Německo, Itálie a Francie, zvýšil přibližně o 20 %. V Evropě a Austrálii jsme již úspěšně navázali spolupráci s 30 franšízanty a v těchto klíčových regionech očekáváme slibnou budoucnost,“ uvedla generální ředitelka skupiny Tachiz Group Iris Changová.

Skupina Tachiz Group, která přináší spotřebitelům jedinečné zážitky s koktejlem praskajících perel na míru, vybudovala svou značku na používání těch nejlepších přírodních surovin, aplikaci nejmodernějších potravinářských technologií a zavádění přísných testovacích procesů, jak dokládají získané certifikace FSSC 22000 a Halal.

Připravované výstavní turné

Skupina Tachiz Group chce dále rozvíjet povědomí o své značce na mezinárodní úrovni prostřednictvím účasti na veletrzích FOODEX Japan 2023 a FHA-HoReCa v Singapuru, kde zároveň získá cenné zkušenosti pro budoucí výstavy v Evropě. Na těchto akcích značka také hledá potenciální partnery, kteří by její praskací kuličky rozšířili mezi další spotřebitele.

Na obou výstavách Tachiz představí šest svých nejpopulárnějších příchutí – jahodu, mango, liči, marakuju, borůvku a kiwi. Při prvním nákupu – ať již osobně na výstavě, nebo online– získají zákazníci jako bonus k deseti zakoupeným balením jedno balení zdarma. Další informace o této akci získáte na adrese sales.tw@tachiz.com.tw

O skupině Tachiz Group

Společnost Tachiz Enterprise Co., Ltd., založená v roce 2015, přináší díky nejmodernějším technologiím a inovativním obchodním strategiím stále nové, lahodné praskací kuličky popping boba, z nichž si vybere každý. Díky vynikajícím přírodním ingrediencím, pečlivým testovacím procesům a certifikacím, jako je FSSC 22000 a Halal, zaručuje svým klientům z řad gastronomických podniků i spotřebitelům, kteří si její produkty vychutnávají, špičkovou kvalitu.

Kontakt pro média:

TACHIZ Enterprise Co., Ltd.Rutina Lin+886-6-2701491#105 sales.tw@tachiz.com.tw

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/2008471/Tachiz_news_picture.jpg

PROTEXT