Spolupráce společností LiveRamp a Yahoo na rozšíření možností oslovení napříč celým reklamním systémem

New York (USA) 17. října 2023 (PROTEXT/BusinessWire) – Vydavatelé, obchodníci a další subjekty budou mít po vyslání nového signálu lepší propojení.

LiveRamp (NYSE: RAMP), přední datová kooperativní platforma, a společnost Yahoo dnes oznámily rozšíření partnerství s cílem rozšířit adresovatelnost a zvýšit dosah a interoperabilitu v rámci reklamního systému. Díky tomuto partnerství budou moci vydavatelé, kteří využívají službu Authenticated Traffic Solution (ATS) společnosti LiveRamp, nyní využívat výhod řešení pro identifikaci bez použití cookies, Yahoo ConnectID, a zpřístupnit tak další adresovatelnou poptávku.

Značky, které využívají službu Yahoo DSP, mohou dále zvýšit svůj dosah prostřednictvím služby Yahoo ConnectID, která využívá výhod služby RampID a rozšířeného rozsahu řešení ověřeného provozu (Authenticated Traffic Solution, ATS) společnosti LiveRamp.

Služba Yahoo ConnectID je založena na přímých spotřebitelských vztazích s téměř 200 miliony ověřených uživatelů v USA, což umožňuje adresovatelný inventář napříč všemi vlastněnými a provozovanými vlastnostmi společnosti Yahoo a tisíci dalších domén vydavatelů. Řešení RampID a LiveRamp Authenticated Traffic Solution podporují přístup společnosti LiveRamp k identitě založený na osobách, který umožňuje ověřenou adresovatelnost v prohlížečích, mobilních zařízeních a CTV, a to ve velkém měřítku ve stovkách destinací. Klienti budou moci rozvíjet hlubší vztahy se zákazníky, vytvářet hodnotu v průběhu celé zákaznické cesty a udržet si kontrolu nad daty.

Vydavatelé, kteří přijali řešení ATS společnosti LiveRamp, se budou moci s minimálním úsilím integrovat s Yahoo ConnectID a lépe tak zpeněžit svou adresovatelnou nabídku. S platformou LiveRamp již spolupracuje více než 450 značek, které využívají svá data první strany k personalizaci zkušeností spotřebitelů.

Vydavatelé a obchodníci mohou z tohoto partnerství těžit bez jakékoli další konfigurace nebo zdrojů pro ověřené cílové skupiny ve velkém měřítku a poskytovat přizpůsobené zážitky všude tam, kde je to potřeba. Vydavatelé by měli očekávat zvýšenou monetizaci svého autentizovaného inventáře prostřednictvím řešení Authenticated Traffic Solution, protože Yahoo ConnectID bude nyní k dispozici jako identifikátor. Dále budou mít marketéři, kteří hledají řešení po ztrátě signálu, zvýšený dosah ověřených uživatelů u vydavatelů, kteří přijali RampID a/nebo Yahoo ConnectID prostřednictvím Yahoo DSP.

„Pevně věříme v ověřenou adresovatelnost a toto partnerství umožňuje větší dosah, který přetrvá i po ztrátě signálu třetích stran,“ řekla Elizabeth Herbst-Brady, ředitelka pro příjmy ve společnosti Yahoo. „Usnadňujeme obchodníkům a vydavatelům využívání těchto řešení a maximalizaci výsledků a zároveň podporujeme plynulejší transakce po celém otevřeném webu.“

„Společnost Yahoo je silným zastáncem ověřené identity a propojení, které ve spolupráci s ní umožňujeme v rámci jejího DSP a Yahoo ConnectID, pomůže obchodníkům vytvořit lepší post-signální svět než dnes,“ řekl Travis Clinger, SVP, Activations and Addressability, LiveRamp. „Obchodníci a vydavatelé mají nyní ještě větší flexibilitu při zapojování, personalizaci a měření zákaznické cesty.“

O společnosti LiveRamp

LiveRamp je platforma pro spolupráci v oblasti dat, kterou si vybírají nejinovativnější společnosti na světě. LiveRamp, průkopník v oblasti ochrany soukromí spotřebitelů, etiky dat a základní identity, nastavuje nový standard pro vytváření propojeného pohledu na zákazníka s bezkonkurenční jednoznačností a kontextem a zároveň chrání cennou značku a důvěru spotřebitelů. LiveRamp nabízí naprostou flexibilitu spolupráce bez ohledu na to, kde se data nacházejí, a podporuje tak nejrůznější případy využití dat – uvnitř organizací, mezi značkami i v rámci své přední celosvětové sítě prvotřídních partnerů.

Stovky světových inovátorů, od kultovních spotřebitelských značek a technologických gigantů až po banky, maloobchodníky a lídry ve zdravotnictví, se obracejí na společnost LiveRamp, aby vybudovali trvalou hodnotu značky a podnikání prohloubením zapojení a loajality zákazníků, aktivací nových partnerství a maximalizací hodnoty svých dat první strany, přičemž zůstávají na špici rychle se vyvíjejících požadavků na dodržování předpisů a ochranu osobních údajů. Společnost LiveRamp sídlí v San Franciscu v Kalifornii a má pobočky po celém světě. Více informací získáte na stránkách LiveRamp.com.

O společnosti Yahoo

Společnost Yahoo oslovuje téměř 900 milionů lidí na celém světě a přináší jim bližší informace o financích, sportu, nakupování, hrách a novinkách – prostřednictvím důvěryhodných produktů, obsahu a technologií, které jim pomáhají v každodenním životě. Partnerům poskytujeme komplexní platformu pro firmy, která jim umožňuje posílit růst a navázat smysluplnější vazby v oblasti reklamy, vyhledávání a médií. Pro více informací navštivte yahooinc.com.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Zdrojovou verzi najdete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231016455520/cs/

Kontakt

Michelle Millsap pr@liveramp.com

Zdroj: LiveRamp

PROTEXT