Společnost NielsenIQ vydává novou zprávu zaměřenou na dopad udržitelnosti na průmysl spotřebního zboží

Chicago 1. prosince 2022 (PROTEXT/BusinessWire) – Změna klimatu donutí společnosti v příštích pěti letech přehodnotit obchodní modely a transformovat se

Společnost NielsenIQ dnes vydala novou zprávu „Měnící se klima udržitelnosti“, která se zaměřuje na dopad klimatických změn na průmysl spotřebního zboží. Předpokládá se, že v příštích pěti letech budou řízení a náklady nutit výrobce, značky a maloobchodníky, aby se transformovali a zavázali ke skutečným, udržitelným obchodním modelům, které zmírní krátkodobá i dlouhodobá rizika.

„Udržitelnost je v podnikové agendě už nějakou dobu jako pomalu se rozjíždějící priorita, kdy některé podniky učinily proaktivní rozhodnutí, aby získaly náskok, a jiné zaujaly vyčkávací přístup,“ říká Foresight Leader ve společnosti NielsenIQ Regan Leggett. „Exploze nákladů na energie, neúroda a narušení dodavatelského řetězce nutí společnosti, aby přizpůsobily své stávající obchodní modely budoucnosti, jinak ponesou nejistotu a zvýšené náklady.“

Zpráva naznačuje, že v situaci, kdy se dodavatelský řetězec potýká s problémy, inflačními tlaky a opatrnými záměry spotřebitelů v oblasti výdajů, jsou spotřebitelé více informováni o udržitelnosti a požadují od podniků opatření a odpovědnost. Nová zpráva se zabývala klíčovými oblastmi, včetně:

1. Jak rostoucí náklady mění stávající obchodní modely v důsledku dopadů změny klimatu.

2. Jak se stupňující se řízení a regulace stávají hybnou silou udržitelnosti.

3. Jak se mění nálady spotřebitelů z „nice to have – je hezké mít“ na nový základní přístup pro jejich rozhodování.

4. Jakou roli hrají různé zúčastněné strany při prosazování agendy udržitelnosti? Komu spotřebitelé důvěřují? A jakými způsoby mohou společnosti pomoci spotřebitelům, aby se rozhodovali udržitelněji?

5. Jak vypadá budoucnost udržitelnosti pro maloobchodníky, značky, spotřebitele a vládu?

6. Jaké kroky musí společnosti podniknout nyní, aby splnily budoucí cíle a závazky vlád?

„Spotřebitelé chtějí pomoci žít a spotřebovávat udržitelným způsobem, avšak ne všechny společnosti uplatňují udržitelné postupy,“ řekla viceprezidentka oddělení Thought Leadership ve společnosti NielsenIQ Nicole Corbettová. „V uplynulém desetiletí spotřebitelé volali po zelené revoluci, která se však neuskutečnila, a greenwashing a nečinnost značek a prodejců zanechaly ve spotřebitelích různou míru důvěry v to, že tyto strany splní své závazky.“

Měnící se klima v oblasti udržitelnosti dosáhlo kritického okamžiku a příštích pět let přinese dramatické změny, protože společnosti se budou transformovat, aby splnily nové požadavky, směrnice a realitu podnikání. Autentické kroky proaktivních a uvědomělých společností budou mít strategickou výhodu, protože průmyslová odvětví se snaží splnit požadavky a nařídit udržitelné úsilí.

Nejnovější poznatky ze zprávy naleznete na adrese:

The changing climate of sustainability has reached a critical moment


.

O společnosti NielsenIQ

NielsenIQ, globální společnost poskytující informační služby, poskytuje zlatý standard v oblasti spotřebitelských a maloobchodních měření prostřednictvím nejpropojenějšího, nejucelenějšího a nejužitečnějšího porozumění vyvíjejícímu se globálnímu, vícekanálovému spotřebiteli. NielsenIQ je zdrojem důvěry pro odvětví, kterým poskytujeme služby, a průkopníkem definujícím příští století spotřebitelského a maloobchodního měření. Naše data, propojené poznatky a prediktivní analýzy optimalizují výkonnost společností z oblasti CPG a maloobchodu, přibližují je komunitám, kterým slouží, a pomáhají jim podpořit jejich růst.

NielsenIQ, společnost z portfolia Advent International, působí na více než 90 trzích a pokrývá více než 90 % světové populace. Další informace naleznete na adrese NielsenIQ.com.

Zde si můžete zobrazit zdrojovou verzi zprávy na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221129006180/en/

Kontakty:

Asie a Tichomoří: Tarini Mathur Kaul (tarini.mathurkaul@nielseniq.com)

Evropa, Blízký východ, Afrika: Sebastien Monard (sebastien.monard@nielseniq.com)

Latinská Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com)

Severní Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)

Zdroj: NielsenIQ

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)