Společnost NielsenIQ BASES představuje BASES Creative Product AI, nový způsob testování, prověřování a optimalizace složení produktů.
Chicago (USA) 27. září 2022 (PROTEXT/BusinessWire) – Nová umělá inteligence je největším pokrokem v testování složení výrobků za posledních 70 let
Společnost NielsenIQ BASES, světový lídr v oblasti vývoje nových produktů a inovací, s potěšením oznamuje průlom ve způsobu testování, prověřování a optimalizace produktů pomocí kreativní produktové umělé inteligence BASES. Systém BASES Creative Product AI byl vytvořen na základě více než 100 modelů a algoritmů, čímž vznikl mechanismus umělé inteligence, který dokáže předpovídat výkon a identifikovat nové způsoby optimalizace produktů.
Spuštění BASES Creative Product AI je významným krokem vpřed v nové generaci nástrojů umožňujících klientům vyvíjet nové zajímavé produkty pro spotřebitele. BASES Creative Product AI byla vytvořena pomocí specializovaného spotřebitelského testování ve 35 zemích, při kterém bylo posouzeno více než 11.000 produktů na trhu, aby byly zjištěny spotřebitelské nálady, smyslové profily a demografické údaje. Společnost NielsenIQ pokračuje v tréninku BASES Creative Product AI a každý týden do něj přidává nové produkty.
„Kreativní produktová umělá inteligence BASES je největším pokrokem ve vývoji produktů za posledních 60 let,“ řekl globální vedoucí optimalizace produktů ve společnosti NielsenIQ BASES Chris Sinclair. „Naši klienti objevují nové kreativní způsoby, jak vylepšit složení výrobků, které předchozí výzkum nedokázal. Je to chytřejší, pružnější, nákladově efektivnější a kreativnější přístup k tvorbě produktových formulací, které potěší spotřebitele.“
Úspěch na dnešním trhu vyžaduje dynamické poznatky, aby bylo možné konkurovat v rychle se rozvíjejícím maloobchodním odvětví. Díky více než 40 letům zkušeností je společnost BASES zlatým standardem pro tvorbu koncepcí, hodnocení produktů a jejich následnou optimalizaci.
O společnosti NielsenIQ
NielsenIQ, globální společnost poskytující informační služby, poskytuje zlatý standard v oblasti spotřebitelských a maloobchodních měření, a to prostřednictvím nejpropojenějšího, nejúplnějšího a nejužitečnějšího porozumění vyvíjejícímu se globálnímu, všestrannému spotřebiteli. NielsenIQ je zdrojem jistot pro odvětví, kterým poskytujeme služby, a průkopníkem definujícím příští století spotřebitelského a maloobchodního měření. Naše data, propojené poznatky a predikční analýzy optimalizují výkonnost společností z oblasti CPG a maloobchodu, přibližují je komunitám, kterým slouží, a pomáhají jim podpořit jejich růst.
NielsenIQ, společnost z portfolia Advent International, působí na více než 90 trzích a pokrývá více než 90 % světové populace. Další informace naleznete na stránkách NielsenIQ.com.
Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220927005555/en/
Kontakty
Vztahy s médii
Severní Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)
Latinská Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com)
Asie a Tichomoří: Tarini Mathur Kaul (tarini.mathurkaul@nielseniq.com)
Evropa: Julia Mayer (julia.mayer@nielseniq.com)
Čína: Hana Hu (hana.hu@nielseniq.com)
Zdroj: NielsenIQ
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)