Společnost Microsoft oznamuje aplikaci Viva Sales, která zcela mění zkušenosti prodejců a zvyšuje produktivitu
Redmond (Washington) 16. června 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Aplikace Viva Sales spolupracuje s jakýmkoli prodejním CRM a automatizuje zadávání dat. Prodejcům na platformách Microsoft 365 a Microsoft Teams tak nabízí nástroje na bázi umělé inteligence.
Společnost Microsoft Corp. ve čtvrtek oznámila novou aplikaci Microsoft Viva Sales, která je určena pro prodejce. Aplikace Viva Sales je schopna do jakéhokoliv systému CRM zprostředkovat data o zapojení zákazníků ze služeb Microsoft 365 a Microsoft Teams, a využívá umělé inteligence za účelem poskytování personalizovaných doporučení a poznatků, které prodejcům umožňují lepší propojení se svými zákazníky. To prodejcům napomáhá snáze přizpůsobit své zapojení do zákaznického procesu a dosáhnout rychlejšího dokončení obchodní transakce.
Zaměstnanci v dnešním hybridním světě požadují od svých zaměstnavatelů více – ať už jde o nástroje, které používají, nebo pracovní dobu a prostředí, ve kterém pracují. To platí zejména pro prodejce. Aplikace Viva Sales umožňuje prodejcům získávat poznatky z celé platformy Microsoft 365 a Teams, eliminovat nutnost ručního zadávání dat a dostávat doporučení a upomínky na základě umělé inteligence – a to vše při zachování plynulosti práce. Viva Sales zefektivňuje práci prodejců tím, že jim v rámci nástrojů, které prodejci již používají, zobrazuje užitečné informace se správným kontextem, šetří jejich čas a poskytuje celé organizaci ucelenější pohled na zákazníka.
„Budoucnost prodeje nespočívá v zavedení nového systému. Spočívá v poskytování informací, které prodejci potřebují, v ten správný čas a ve správném kontextu do nástrojů, které znají, takže mohou pracovat efektivněji,“ konstatoval Judson Althoff, výkonný viceprezident a obchodní ředitel společnosti Microsoft. „Naším cílem bylo umožnit prodejcům, aby trávili více času se svými zákazníky – a to se nám díky novému pojetí prodejního zážitku s aplikací Viva Sales podařilo.“
„Prodejci spoléhají na digitální nástroje pro spolupráci a produktivitu, aby se spojili se zákazníky a uzavřeli obchody, ale mnoho poznatků, které díky těmto nástrojům zjistí, se do CRM vůbec nedostane,“ prohlásil Paul Greenberg, zakladatel a ředitel společnosti The 56 Group. „Společnost Microsoft se této výzvy ujala a nabízí řešení, které je doplňkem CRM. Aplikace Viva Sales automatizuje náročnou práci, zaznamenává důležité informace o zákazníkovi a pomáhá prodejcům úspěšně dokončit práci.“
Nové pojetí zkušeností prodejců
Aplikace Viva Sales navazuje na aplikaci Microsoft Viva, která byla uvedena na trh v loňském roce. Viva poskytuje integrovanou platformu pro zaměstnance, která sjednocuje komunikaci, znalosti, vzdělávání, cíle a poznatky, aby umožnila každému jednotlivci i týmu dosahovat co nejlepších výsledků, a to odkudkoliv. Aplikace Viva Sales je první aplikací řady Viva založenou na rolích a určenou speciálně pro prodejce:
• Viva Sales poskytuje prodejcům nástroje pro jejich práci a zároveň informace, které potřebuje vedení prodejního týmu. Prodejci mohou při práci označit zákazníky v aplikaci Outlook, Teams nebo v aplikacích Office, jako je Excel, a Viva Sales je automaticky zaznamená jako údaje o zákazníkovi s veškerými relevantními informacemi o něm. Možnost automatického získávání údajů o zapojení zákazníků na této úrovni nebyla do této chvíle dostupná. Tato data lze snadno sdílet s dalšími členy týmu při spolupráci v aplikacích Office nebo Teams, aniž by je bylo nutné znovu zadávat nebo je vyhledávat v CRM.
• Aplikace Viva Sales využívá data a umělou inteligenci, doporučuje další kroky pro postup zákazníka prodejním trychtýřem, určuje priority práce a další kroky a umožňuje prodejcům přístup k úplné historii a materiálům o interakci se zákazníkem. Poznatky o zákaznících v reálném čase umožňují lépe porozumět tomu, kde se každý zákazník na své nákupní cestě právě nachází a jak jeho vztah ovlivňovat.
• Viva Sales také poskytuje doporučení na bázi umělé inteligence, která prodejcům umožňují zlepšit jejich zapojení se zákazníky – optimalizovat následné kroky pomocí dalších doporučených kroků, uplatnitelných připomínek a doporučení, která prodeje urychlují a umožňují vyšší míru jejich dokončení. Aplikace Viva Sales využívá systém Context IQ, který byl zveřejněn loni na podzim a který zajišťuje propojení relevantního obsahu v aplikacích a službách společnosti Microsoft – například Dynamics 365 nebo Microsoft 365 – takže prodejcům umožňuje šetřit čas a soustředit se na práci.
Uvedením aplikace Viva Sales vytváříme novou kategorii aplikací zaměřených na prodejní zkušenosti. Společnost Microsoft se nachází v jedinečné pozici, kdy má možnost tento typ aplikací nabídnout v rámci aplikací pro produktivitu a spolupráci, které zaměstnanci již používají.
Další informace najdete na oficiálním blogu společnosti Microsoft a na blogu Microsoft Dynamics 365 .
Společnost Microsoft (Nasdaq „MSFT“ @microsoft) zajišťuje digitální transformaci pro éru inteligentního cloudu a inteligentního koncového řešení. Jejím posláním je zvýšit možnosti každého člověka i organizace na světě.
https://mma.prnewswire.com/media/1702517/Microsoft_Company_Logo.jpg
Poznámka pro redakci: Další informace, novinky a názory společnosti Microsoft naleznete v Centru zpráv společnosti Microsoft na adrese http://news.microsoft.com. Webové odkazy, telefonní čísla a názvy byly v době zveřejnění správné, ale mohly se změnit. Novináři a analytici se mohou v případě potřeby obrátit na tým rychlé reakce společnosti Microsoft nebo na další příslušné kontakty, uvedené na adrese http://news.microsoft.com/microsoft-public-relations-contacts. Další informace, pouze pro média: Microsoft Media Relations, WE Communications, (425) 638-7777,rapidresponse@we-worldwide.com
PROTEXT