Společnost Kohler Co. slaví výročí 150 let naplněných odvážnými kroky, kreativitou a revolučními vlivy, a formuje podobu nadcházejících 150 let své ikonické značky KOHLER
Kohler (USA) 26. ledna 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Firma s globální působností klade důraz na základní hodnoty své značky – design, inovace, wellness a udržitelnost
Společnost Kohler Co., založená v roce 1873, se zasloužila o vznik celé řady inovací, které přetvářejí podobu celé řady oborů, mezi něž patří oblasti vybavení kuchyní a koupelen, energeticky odolných výrobků, luxusních rekreačních zážitků a profesionálního golfu. Podstatu a poslání značky KOHLER a jejího úsilí o zajištění pohodlného života tvoří kreativita a špičkový design.
Základem ikonické značky KOHLER jsou spolu se spotřebiteli a odbornou veřejností týmy odvážných tvůrčích pracovníků společnosti Kohler po celém světě, kteří kreativním a uměleckým způsobem přeměňují vize výrobků této společnosti v realitu. Při příležitosti 150. výročí svého založení vyzývá společnost Kohler jakožto organizace s globálním dosahem všechny spolupracovníky, partnery a zákazníky, aby se zapojili do oslav tohoto významného milníku. Ty sestávají z celé řady speciálních akcí konaných po celém světě, včetně představení limitovaných edic výrobků, pamětního oblečení a uvedení digitálního obsahu s příběhy z historie této společnosti – to vše sjednocené heslem Come All Creators.
„Odvážné kroky a podnikatelský duch jsou nám vlastní a mají v naší organizaci hluboký význam – počínaje naším zakladatelem Johnem Michaelem Kohlerem, který ve Wisconsinu naši společnost založil a vytvořil pracovní místa pro přistěhovalce, kteří tak měli možnost zajistit svým rodinám lepší život,“ konstatoval předseda představenstva a generální ředitel společnosti David Kohler, představitel čtvrté generace vedoucích pracovníků z řad rodiny Kohlerů a teprve devátý člověk, který v čele této společnosti stojí. „U příležitosti oslav 150 let našich úspěchů, poznatků a růstu vyzýváme všechny nadšené tvůrce, aby se připojili k naší snaze o neustálé zlepšování a prostřednictvím kvalitnějšího designu, inovací, wellnessu a udržitelnosti zajistili budoucím generacím příjemnější život.“
„Vynalézavost a vášeň našich spolupracovníků a zákazníků jsou katalyzátorem zrodu nových nápadů, efektivních partnerství a lepšího světa pro budoucí generace,“ prohlásila Laura Kohlerová, ředitelka pro udržitelnost a DEI. „Ohlédnutí za mnoha průkopnickými počiny společnosti Kohler nás inspiruje, abychom hleděli kupředu a vytvářeli nové způsoby zlepšování naší planety, našich životů i komunit – každý jednotlivý nápad, výrobek, partner i dokonaný skutek nás k tomuto cíli přibližuje.“
Během celoročních oslav v rámci akce Come All Creators složí společnost Kohler poctu svému jedinečnému odkazu s již 150letou tradicí, ale zároveň se bude ve spolupráci s cennými partnery, talentovanými umělci a objeviteli zaměřovat také na inovativní budoucnost. Aby společnost Kohler Co. tuto iniciativu podpořila, vytvořila ve spolupráci s americkým umělcem a inovátorem Danielem Arshamem koncept kreativní identity, oslavující 150. výročí založení společnosti. Nová koncepce zahrnuje logo a značky, typografii a logotypy a klade si za cíl spojit historické dědictví společnosti s jejím přístupem k budoucnosti, který definuje heslo „odvážně vést“. Společnost Kohler s Arshamem již dříve spolupracovala při výrobě exkluzivního umyvadla Rock.01, vyrobeného metodou 3D tisku, a také na celosvětově uznávané instalaci „Divided Layers“, která byla představena v roce 2022 na akci Milan Design Week.
Iniciativy akce „Come All Creators“ pro rok 2023 zahrnují:
Uvedení barevných motivů KOHLER Heritage Colors na trh
Společnost Kohler uvede na trh jedny z nejikoničtějších a komerčně nejúspěšnějších designů společnosti ve dvou klasických barevných provedeních, označovaných jako Heritage Colors. Představení výrobků proběhne letos na jaře a k dispozici budou v průběhu léta 2023. Pestrobarevné výrobky společnosti Kohler, se kterými v roce 1927 přišla, se setkaly s velkým ohlasem a dodnes pro ni představují inovativní designový směr.
Další informace najdete na stránkách www.kohler.com/forever-in-color.
Mobilní akce Heritage Colors v New Yorku
Ve čtvrtek 26. ledna ve 14:00 hodin Daniel Arsham vystoupí před zážitkovým centrem Kohler Experience Center na adrese 6 W. 22nd Street v New Yorku, kde bude od 10:00 do 16:00 probíhat mobilní prezentace Heritage Colors. Arsham podepíše a rozdá celkem 300 triček z limitované edice, kterou navrhl. Trička obsahují logo Kohler 150th Anniversary a jejich návrh využívá odstínů Heritage Colors.
V pátek 27. ledna se mobilní prezentace Heritage Colors přesune na náměstí Union Square na severozápadním rohu ulic E 17th a Broadwaye, a to od 10:00 do 16:00. Colm Dillane, zakladatel módního studia KidSuper a módní vizionář s odvážným přístupem k designu, který často netradičními způsoby využívá odvážných a živých barev, zde v 10:00 uvítá hosty svou limitovanou edicí čokolád KidSuper x Kohler Original Recipe, opět v barvách Heritage Colors.
Domácí generátory Kohler s možností výběru barev a vzorů
Na oslavu dlouholeté čelní pozice společnosti Kohler v oblasti barevných inovací rozšiřuje Kohler svou nabídku domácích generátorů o
10 nových exkluzivních barevných odstínů a tři varianty maskovacího vzoru Mossy Oak
To vše doplní také oblíbená kašmírová barva. Barvy a vzory KOHLER pomáhají vlastníkům nemovitostí vhodně doplnit estetiku domu stylovým návrhem záložního generátoru. Stejně tak se ale nabízí možnost generátor naopak vizuálně zvýraznit a dát mu možnost vyniknout. Domácí generátory KOHLER pracují automaticky, jsou připojeny k domácím zdrojům paliva (zemní plyn nebo propan), a zaručují tak během výpadků dodávky energií bezproblémovou alternativu, která přispívá k celkovému pocitu domácí pohody.
KOHLER x Robert Swan
Novodobý objevitel Robert Swan, jediný člověk, kterému se podařilo překonat severní i jižní pól, se ve spolupráci se společností Kohler zúčastnil úspěšné expedice Undaunted Expedition napříč Antarktidou. Swan geografického jižního pólu dosáhl dne 10. ledna 2023 a spoléhal se výhradně na obnovitelná energetická řešení KOHLER. Swanova pouť je poctou kontradmirálovi Richardu E. Byrdovi, letci a prvnímu polárníkovi, který v roce 1929 dosáhl jižního pólu a který se při své cestě rovněž spoléhal výhradně na generátory KOHLER.
Kampaň „Toilet in the Road“
Na počátku 70. let minulého století Herb Kohler, dlouholetý vedoucí představitel a inovátor společnosti, vytvořil odvážný styl THE BOLD LOOK OF KOHLER, kterým proměnil americké koupelny z čistě užitkových prostor v prostory, kde se měly možnost naplno projevit design, styl, sofistikovanost a kvalitní řemeslné zpracování. Jeho provokativní reklamní kampaně zpochybňovaly zaběhlé zvyklosti a zaměřovaly se přímo na spotřebitele v oboru, který byl do této doby zvyklý cílit na profesionály a distributory. Jedna z nejikoničtějších reklam společnosti Kohler z 80. let minulého století je přezdívána „the toilet in the road“ (toaleta na cestě) a společnost Kohler plánuje v roce 2023 tuto reklamu znovu uvést a doplnit ji revolučním vizuálním doprovodem a videem, ve kterém představí svou oceňovanou chytrou toaletu Numi.
Události na globálním trhu
V průběhu roku 2023 je po celém světě plánováno několik dalších akcí a událostí u příležitosti 150. výročí společnosti Kohler, které se budou konat v místních centrech KOHLER Experience Center, značkových prodejnách Kohler Signature Store a na řadě veletrhů a akcí. Mezi ty patří: Kitchen & Bath Industry Show, CONEXPO, Design Shanghai, Milan Design Week, Design Miami/, Kohler Wellness Retreat, Kohler Food & Wine, ale i řada dalších. Společnost také plánuje oslavy se svými spolupracovníky – bývalými i současnými – a oslavy ve vsi Kohler, kde se nachází celosvětové sídlo této společnosti a do kterých se zapojí celá místní komunita.
Další informace najdete na následujících odkazech:
• Kohler Co. 150th Anniversary
• Kohler Co.: Our History
• Kitchen & Bath, Decorative Products, Power, Golf + Resort Destinations
O společnosti Kohler Co.
Společnost Kohler Co. byla založena v roce 1873 a sídlí v Kohleru ve Wisconsinu. Je jednou z nejstarších a největších soukromých společností v Americe a zaměstnává více než 40.000 zaměstnanců. Společnost Kohler Co. po celém světě provozuje více než 50 výrobních závodů, je celosvětovým lídrem v oblasti designu, inovací a výroby kuchyňských a koupelnových výrobků, luxusních skříní, obkladů a osvětlení, motorů, generátorů a řešení čistých energií. Kromě toho vlastní a provozuje dva pětihvězdičkové hotelové a golfové resorty ve městě Kohler ve Wisconsinu a v St. Andrews ve Skotsku. Golfové hřiště Whistling Straits společnosti Kohler hostilo v roce 2021 43. ročník poháru Ryder Cup. Vyvíjí také prostředky pro řešení naléhavých problémů, jako je dostupnost nezávadné vody a základní hygieny, pro komunity s nedostatečnou péčí po celém světě s cílem zlepšit kvalitu života současných i budoucích generací. Další podrobnosti naleznete na stránkách kohlercompany.com.
Believing in Better: Better Planet, Better Communities, Better Lives
Believing in Better je strategie společnosti Kohler v oblasti udržitelnosti a sociálního dopadu, která vychází z její hlavní filozofie, že i to nejlepší lze vždy zlepšit – v zájmu planety, lidí, komunity i podnikání. Program Believing in Better má tři pilíře: Better Planet (lepší planeta), Better Communities (lepší komunity) a Better Lives (lepší životy). Prostřednictvím každého z těchto pilířů se společnost Kohler snaží vyvíjet produkty a programy, které budou mít významný dopad nejen na její podnikání, ale i na komunity, kterým slouží, a na životy lidí, kteří její výrobky používají.
KONTAKTY:
Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/1989311/K150_mark_hero_digital_black.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/619434/Kohler_Logo.jpg
PROTEXT