Společnost Hisense si udržela druhou příčku v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů i v roce 2023

Praha 5. února 2024 (PROTEXT) – Globální technologická společnost Hisense a přední výrobce domácích spotřebičů si i v minulém roce udržela pozici celosvětové dvojky v dodávkách televizorů. Je také jedinou značkou televizorů z globální první pětky, která v posledních šesti letech rostla na evropském i severoamerickém trhu.

Podle „Měsíční zprávy o objemu dodávek televizorů světových značek v roce 2023“ od předního institutu pro výzkum trhu AVC Revo si společnost Hisense v roce 2023 udržela druhé místo v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů. Na světových trzích dosáhla objemu 25,9 milionu kusů dodaných televizorů. Hisense je jedinou značkou televizorů v celosvětové první pětici, která v posledních šesti letech stále roste.

Společnost Hisense v současné době rozšiřuje svou globalizační strategii a optimalizuje celosvětovou působnost. Provozuje 34 průmyslových parků, 25 výzkumných a vývojových center a 66 zahraničních společností. V uplynulém roce se dodávky společnosti Hisense na zahraniční trhy zvýšily o 12,2 %. Na evropském a severoamerickém trhu je nárůst dodávek ještě rychlejší a dosáhl dvouciferného růstu.

Začátkem ledna představila společnost Hisense na prestižním veletrhu spotřební elektroniky CES 2024 své novinky se špičkovými technologiemi – včetně televizorů ULED X TV a laserových televizorů a získala více než 30 ocenění za vynikající inovace a výkonnost svých produktů.

Rok 2024 je rokem sportu. Hisense jakožto oficiální sponzor EURO 2024 uvede na trh další špičkové televizory, které divákům poskytnou pohlcující zážitek ze hry, a bude se snažit prohloubit propojení mezi turnajem a fotbalovými fanoušky prostřednictvím své inovativní strategie sportovního marketingu. Sportovní marketing je přitom podstatnou součástí globální strategie této značky s přítomností na celé planetě.

Na mezinárodní úrovni je Hisense oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan. V České republice je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Nově spolupracuje s legendárním fotbalistou Janem Kollerem, který je tváří právě odstartované kampaně a zapojí se také do mnoha aktivit pro fotbalovou veřejnost i mládež.

Hisense byl rovněž oficiálním partnerem nedávného mistrovství světa (2022) ve fotbale a oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (UEFA Women’s EURO 2022).

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Společnost Hisense se v poslední době rychle rozrůstá a momentálně působí ve více než 160 zemích.

Více informací: cz.hisense.com, global.hisense.com 

Sense For Technology

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.