Společnost Hisense rozvíjí růstovou strategii na blízkovýchodních trzích a zintenzivňuje svou globální působnost
Čching-tao (Čína) 6. prosince 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, jedna ze stoupajících hvězd v oboru domácích spotřebičů, učinila další krok k posílení svého globálního vlivu. Jako oficiální sponzor letošního mistrovství světa ve fotbale v Kataru (FIFA World Cup Qatar 2022TM) si značka Hisense získala pozornost diváků z celého světa svou prezentací na fotbalových stadionech, což podtrhuje její rozšiřující se působnost na trzích Blízkého východu a zároveň to vyjadřuje její strategii v éře globalizace.
Blízký východ je nedílnou součástí globální strategie společnosti Hisense
Roku 1996 Hisense vstoupila na jihoafrický trh a od té doby již více než 20 let buduje svůj vliv a konkurenceschopnost na trzích Blízkého východu a afrických zemí. Tato dlouhodobá práce nese ovoce v podobě zrychleného růstu Hisense na těchto rozvíjejících se trzích: Od roku 2017 do roku 2021 vzrostly tržby společnosti Hisense na Blízkém východě a v Africe z 663 milionů USD na 1,28 miliardy USD, což znamená průměrné roční tempo růstu 17,88 %. V roce 2022 zaznamenaly tržby společnosti Hisense v Dubaji za prvních 10 měsíců meziroční růst o 22 %.
„Blízký východ se stal pro Hisense jedním z nejrychleji rostoucích trhů na světě a je nedílnou součástí její globalizační strategie,“ řekl Jason Ou, prezident Hisense MEA.
Úspěch Hisense na blízkovýchodním trhu stojí a padá s jejím lokálním přístupem. Společnost již řadu let propojuje své snahy v oblasti výzkumu a vývoje s různými potřebami místního trhu a uvádí na spotřebitelský trh prémiové, lokalizované produkty. V březnu 2022 získala společnost Hisense ocenění Dubai Quality Global Award, které představuje oficiální uznání jejích výjimečných úspěchů a přínosu k oživení a rozvoji místní ekonomiky.
Rok 2022 je dalším klíčovým rokem v plánu rozvoje Hisense na Blízkém východě. Letos firma otevřela svou první vlajkovou prodejnu v Dubaji a do konce roku 2022 plánuje otevřít na Blízkém východě další čtyři. „Společnost Hisense očekává, že pomocí špičkových vlajkových prodejen posílí image své značky jako důvěryhodné nadnárodní korporace se špičkovými produkty a špičkovými technologiemi,“ řekl Ou.
FIFA World Cup Qatar 2022TM: klíčový motor rozšiřování globální působnosti společnosti Hisense
Sponzorování mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022 je milníkem globalizační strategie Hisense. Jelikož se tato akce na Blízkém východě koná vůbec poprvé, Hisense doufá, že prohloubí své vazby s tamními zákazníky a dále zvýší povědomí o své globální značce prostřednictvím hluboké spolupráce s FIFA.
Hisense například pomáhá městu Dauhá vybudovat inteligentní dopravní systém s využitím technologie B2B. Projekt byl spuštěn během turnaje a zajišťuje efektivní provoz na základě funkcí sledování trajektorie GPS a videa v reálném čase.
Pro společnost není sponzorování mistrovství světa ve fotbale jedním z mnoha marketingových rozhodnutí. Je to také důležitý způsob, jak navázat autentické pouto s globálními spotřebiteli prostřednictvím sportu, který ctí univerzálního ducha a překonává jazykové bariéry.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1961461/image1.jpg
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1961462/image2.jpg
KONTAKT: Alice Huang, +86-13763329890