Společnost Hisense posouvá na veletrhu CES 2024 hranice zobrazovací technologie i závazek k životu založenému na scénářích
Praha 11. ledna 2024 (PROTEXT) – Globální společnost Hisense, přední výrobce elektroniky a domácích spotřebičů, právě představuje na veletrhu CES 2024 nové produkty a vizi značky. David Gold, prezident Hisense Americas, přednesl hlavní projev, ve kterém slíbil, že bude i nadále „posouvat hranice zobrazovacích technologií“ a povede společnost k „novému pojetí scénářů, ve kterých jsou obrazovky nepostradatelné“. Konstatoval také, že „překračujeme hranice technologií a prolínáme naše řešení a odborné znalosti do bezpočtu každodenních situací“.
S produkty Hisense dostupnými ve více než 160 zemích, podporovanými 66 zahraničními společnostmi a pobočkami, 34 průmyslovými parky a 25 výzkumnými a vývojovými centry, zaznamenala společnost v uplynulém desetiletí mimořádný růst a nadále využívá zobrazovací technologie k podpoře potřeb zákazníků. Záběr společnosti Hisense sahá daleko za hranice domácností a zasahuje do několika aspektů každodenního života: vstupuje do kanceláří, učeben, nemocnic, na stadiony, do vozidel, a to jak fyzicky, tak prostřednictvím pohlcujících řešení pro rozšířenou i virtuální realitu.
David Gold shrnul závazek společnosti Hisense během svého vystoupení jako klíčového řečníka: „Hisense není jen o vytváření obrazovek, ale o vytváření scénářů. Naším závazkem je přiblížit svět kolem nás integrací zobrazovacích technologií do každodenního života. A nabídnout zážitky, které přesahují obrazovku a stávají se součástí příběhu, který prožíváte“.
Průlomový koncept pro zlepšení domácí zábavy
Hisense představil inovace v oblasti displejů na příkladech konkrétních scénářů zobrazení a nových technologií. Zejména jde o revoluční technologie laserových televizorů, špičkových ULED televizorů a spojení chytré platformy ConnectLife společnosti Hisense s operačním systémem VIDAA TV.
Řada televizorů Hisense ULED vychází vstříc spotřebitelům, kteří potřebují kvalitu, výkon a hodnotu. Do celé řady prémiových televizorů byla také integrována technologie Mini-LED, která mění definici domácí zábavy a nabízí všestranná řešení rodinné zábavy. Mezi další produkty, které byly na stánku k vidění, patří nový sonický laserový televizor Hisense 8K Sonic Screen, televizor Ultra Black Screen a laserová technologie TriChroma s novou technologií Dynamic Light Steering.
Vytváření zážitků, které překračují hranice tradičních expozic
Šíři dopadu, kterou přinášejí inovace zobrazovacích technologií, nastínil David Gold na konkrétních příkladech, kdy společnost Hisense povýšila každodenní scénáře na novou úroveň.
Patří sem komerční displeje Hisense, které hrají klíčovou roli v profesionálním a vzdělávacím prostředí v době, kdy práce na dálku a globální konektivita nově definují spolupráci a umožňují bezproblémovou komunikaci, ať už osobní, nebo vzdálenou.
V oblasti sportu a zábavy představil Hisense LED displeje, videostěny a digitální značení ve sportovních halách a stadionech, které sportovním nadšencům a návštěvníkům koncertů přibližují dění, aby jim neunikl žádný okamžik. V oblasti zdravotnictví přináší přesné a pokročilé zobrazovací technologie na ultrazvukových přístrojích ale i obrázky, které se rozsvítí doma na televizní obrazovce, a oživují zásadní okamžiky, kdy například rodiče prvně spatří svého potomka při ultrazvukovém vyšetření. Možnosti propojení jsou nekonečné.
O Hisense
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Hisense se stal v roce 2022 druhým největším dodavatelem televizorů na světě, v prosinci 2022 pak s rekordními prodeji světovou jedničkou.
V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, Mini-LED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i smart a multidoor chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých i velkých domácích smart spotřebičů. Portfolio se stále v ČR a SR rozšiřuje.
Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Na mezinárodní úrovni je oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan. V České republice je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Hisense se stal oficiálním partnerem ME ve fotbale EURO 2024; ME přitom sponzoruje již potřetí za sebou. Byl i oficiálním partnerem nedávného mistrovství světa (2022) ve fotbale a oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (UEFA Women’s EURO 2022).
Více informací: cz.hisense.com, global.hisense.com
Sense For Technology
Fotogalerie je pro redakci trvale přístupná zde:
https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh4-2MgvhqCQuI12OWY?e=uENAyG
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.