Společnost Hisense pokračuje ve sportovních partnerstvích na evropském trhu, zatímco nové prodejní výsledky dokazují účinnost globální sportovní marketingové strategie společnosti

Čching-tao (Čína) 12. června 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední výrobce spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, s potěšením oznamuje své oficiální partnerství s finále Ligy národů 2023. Společnost Hisense se stane partnerem finále již potřetí a sponzorství přichází v návaznosti na nejnovější prodejní výsledky, které naznačují úspěch komplexní sportovní marketingové strategie společnosti Hisense.

Podle smlouvy s UEFA budou obří obrazovky na stadionu označeny logem Hisense a společnost Hisense se bude moci prezentovat přímo na hřišti a na tiskových konferencích. Partnerství také znamená, že tato společnost působící v oblasti spotřební elektroniky bude sponzorem obsahové série Skill of the Day, která upozorňuje na nejdůležitější momenty jednotlivých zápasů finále.

Během turnaje společnost Hisense spustí na míru šitou kampaň „Cesta ke slávě“ (Way to Glory), která odráží jak pokračující mezinárodní pokrok společnosti Hisense, tak cestu, kterou čtyři finalisté podniknou v honbě za vítězstvím. Společnost Hisense využije kampaň Cesta ke slávě k propagaci televizorů řady ULED, laserových televizorů, chladniček a klimatizací.

Kampaň Cesta ke slávě a partnerství s finále Ligy národů UEFA 2023 přichází v době, kdy společnost Hisense zaznamenává výrazný mezinárodní růst. Od ledna do dubna zaznamenala společnost Hisense v Evropě meziroční nárůst prodeje televizorů o 71,14 % a praček o 63,73 %, což společnost přičítá především svému angažovanému a stále rostoucímu zapojení do světa sportu.

Na budování pevných vztahů se spotřebiteli a partnery s využitím plného potenciálu sportovního marketingu se společnost Hisense zaměřuje již od počátku svého působení na mezinárodní úrovni. Nejenže partnerství s prominentními světovými sportovními organizacemi umožňuje společnosti Hisense prezentovat se na nejsledovanějších kulturních událostech světa, ale také ukazuje, že společnost je odhodlána být globální značkou světové úrovně.

Společnost Hisense má v současné době 66 zahraničních společností a poboček a realizuje také regionální sportovní marketingové strategie, které rovněž hrají důležitou roli při podpoře rozvoje místního podnikání. Důležitým příkladem je partnerství s klubem Inter Milán, jehož místní fanoušci bývají obzvláště vášniví. Italský fotbalový klub, označovaný také jako Internazionale nebo Nerazzurri, je partnerem společnosti Hisense od srpna 2022 a v sobotu 10. června se poprvé po 13 letech zúčastní finále Ligy mistrů.

Uzavřená smlouva znamená vzájemnou touhu klubu a společnosti neustále zlepšovat svou výkonnost, usilovat o úspěch a rozvíjet benefity, které mohou obě organizace vzájemně sdílet. Společnost Hisense spojila tato tři přesvědčení pod jednu vlajku se svým mottem #alwaysbetter, které provází veškerou komunikaci společnosti Hisense, která se týká klubu Inter.

Hisense také představuje limitovanou edici chladničky Chill Fridge Inter s klubovým znakem a týmovými barvami. Minulý měsíc společnost Hisense otevřela na portálu eBay charitativní aukci speciální verze miniledničky, která je podepsaná viceprezidentem Javierem Zanettim a jejíž výtěžek bude věnován organizaci UNICEF. Pod sloganem I’M CHILL je nyní produkt k dispozici fanouškům Inter na Amazonu Euronicsu .

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2096708/1.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2096710/2.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com