SPOLEČNOST HISENSE NA VELETRHU CES 2024 POSOUVÁ HRANICE MOŽNOSTÍ ZOBRAZOVACÍCH TECHNOLOGIÍ A ŽIVOTA NA BÁZI KONKRÉTNÍCH SITUACÍ

Las Vegas (USA) 10. ledna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Prezident společnosti Hisense Americas David Gold ve svém vystoupení potvrdil odhodlání společnosti Hisense sbližovat svět integrováním zobrazovacích technologií do běžného života.

Globální společnost Hisense, výrobce elektronických produktů a domácích spotřebičů, představila na veletrhu CES 2024 nové produkty a nastínila budoucnost této značky. David Gold, prezident společnosti Hisense Americas, ve svém projevu potvrdil závazek společnosti i nadále „posouvat hranice zobrazovacích technologií“, který povede k „novému přístupu k situacím, ve kterých jsou obrazovky nepostradatelné“. Konstatoval také, že „se posouváme za hranice technologií a naše řešení a odborné znalosti se stávají součástí bezpočtu každodenních situací“.

Produkty společnosti Hisense jsou dostupné ve více než 160 zemích za podpory celkem 66 zahraničních společností a jejich poboček, 34 průmyslových parků a 25 výzkumných a vývojových center. Společnost samotná zaznamenala v uplynulém desetiletí mimořádný růst a nadále využívá zobrazovací technologie pro podporu potřeb spotřebitelů. Společnost Hisense nicméně nepůsobí pouze v oblasti domácích produktů a s jejími produkty se lze setkat na více místech, která jsou součástí každodenního života: nalezneme je v kancelářích, učebnách, nemocnicích, na stadionech i ve vozidlech, a to jak fyzicky, tak prostřednictvím imerzivních řešení rozšířené či virtuální reality.

David Gold během své přednášky shrnul cíle společnosti Hisense: „Hisense se nesnaží vyrábět pouze zobrazovací zařízení, ale podílí se také na vzniku situací, ve kterých jsou využívána. Naším cílem je sbližovat svět integrováním zobrazovacích technologií do každodenního života a nabídnout zážitky, které nejsou omezeny na obrazovky a stávají se součástí příběhu, který prožíváte.“

Revoluční koncept pro zlepšení domácí zábavy

Inovace v oblasti displejů byly představeny prostřednictvím konkrétních příkladů využití zobrazovacích technologií a dalších inovací, zejména revoluční technologie laserových televizorů, špičkových televizorů ULED a spojení chytré platformy ConnectLife společnosti Hisense s operačním systémem VIDAA TV.

Řada modelů ULED společnosti Hisense splňuje požadavky spotřebitelů na kvalitu, výkon a hodnotu. Do celé řady vyšších modelů televizorů byla také integrována technologie Mini LED, která mění možnosti domácí zábavy a nabízí univerzální řešení zábavy pro celou rodinu. Mezi další produkty, které jsou na stánku k vidění, patří například nové laserové televizory Hisense 8K Sonic Screen, Ultra Black Screen TV či laserová technologie TriChroma s novou technologií Dynamic Light Steering.

Vytváření zážitků, které překračují hranice tradičních zobrazovacích technologií

Šíři dopadu, který inovace v oblasti zobrazovacích technologií mají, nastínil David Gold na konkrétních příkladech toho, jak společnost Hisense zlepšuje běžné situace, ve kterých se s nimi spotřebitelé setkávají.

Mezi ty patří například také klíčová role, kterou displeje B2B společnosti Hisense sehrávají v profesionálním a vzdělávacím prostředí v době, kdy jsou synonymem pro spolupráci práce na dálku a globální konektivita, a umožňují bezproblémovou komunikaci, ať už tváří v tvář nebo vzdálenou. V oblasti sportu a zábavy umožňují displeje LED, videostěny a digitální billboardy na sportovištích sportovním nadšencům a návštěvníkům koncertů ještě intenzivnější prožitky, v rámci kterých jim neunikne žádný klíčový okamžik vystoupení či zápasu. V oblasti medicíny pak přesné a vyspělé zobrazovací technologie umožňují zobrazení výsledků ultrazvukových přístrojů či prohlížení snímků doma na televizní obrazovce. Možnosti propojení jednotlivých oblastí našich životů jsou neomezené.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2313617/Hisense_CES_2024_President_Speech.jpg 

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2313618/Hisense_CES_2024_media_event.jpg 

KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

PROTEXT