Společnost Emmes začleňuje do systému Advantage eClinical funkce zdravotní péče po telefonu

Nejnovější aktualizace je součástí obecnějšího cíle vytvořit pro tento obor první jednotnou digitální datovou platformu pro decentralizované a hybridní zkoušky

Společnost Emmes, globální smluvní výzkumná organizace (CRO) s kompletními službami zaměřená na podporu rozvoje veřejné zdravotní péče a biofarmaceutických inovací, oznámila rozšíření možností služeb zdravotní péče po telefonu v rámci své platformy Advantage eClinical. Díky této nové aplikaci lze pacientům, kteří se přihlásí prostřednictvím svého stávajícího účastnického portálu, virtualizovat jakoukoliv plánovanou návštěvu lékaře pomocí videohovorů přímo prostřednictvím této platformy. Platforma Advantage eClinical je navržena tak, aby umožňovala jednoduché a intuitivní použití, díky kterému se může stát samozřejmou součástí každodenního života účastníků studie a pracovišť.

Přidání funkcí zdravotní péče po telefonu je součástí obecnějšího plánu rozvoje třetí generace klinické datové platformy společnosti Emmes. Společnost Emmes si klade za cíl vytvořit první jednotnou, flexibilní a digitální infrastrukturu pro procesy klinických zkoušek, která minimalizuje narušení provozu pracovišť i života účastníků a je obecně přístupnější. Naše jednotná flexibilní platforma vyhovuje všem variantám realizace klinických zkoušek – tradičním, decentralizovaným, hybridním i plně virtuálním – a také potřebám pacientů, sponzorů i pracovišť. Zahrnuje také všechny úkony od shromažďování dat, čištění, monitorování až po správu pracovních postupů, sledování vzorků, a disponuje dokonce i nástroji pro klinické hodnocení a zapojení.

„Se společností Advantage eClinical nevytváříme jen pouhou platformu pro EDC nebo eCOA/ePRO. Jde o platformu pro urychlení všech typů návrhů klinických zkoušek prostřednictvím jednotného modulárního systému. 90 % respondentů studie 2021 Perception and Insights Study organizace Center for Information and Study on Clinical Research Participation (CISCRP) zdůrazňuje, že je důležité mít k dispozici alternativní možnosti absolvování studijních návštěv, jako například virtuální formou či prostřednictvím domácí návštěvy lékaře. Doufáme, že díky tomu, že sponzoři nebudou muset pořizovat další decentralizované systémy pro klinické studie (DCT), bude více studií nabízet na pacienty zaměřené alternativy,“ konstatoval Ching Tian, ředitel pro inovace ve společnosti Emmes.

Ashley Davidsonová, zástupkyně viceprezidenta společnosti Emmes pro správu produktů a provoz, vysvětlila, že aplikace pro telehealth služby usnadňuje práci personálu daného pracoviště, protože má na obrazovce současně k dispozici všechny informace, včetně formulářů pro hodnocení nebo anamnézy. Dále dodala: „Navozuje tak atmosféru reálné osobní návštěvy a umožňuje současné zapisování poznámek a kontrolu záznamů. V praktičtější rovině pak realizace decentralizovaných nebo hybridních studií znamená, že můžeme tyto studie otevřít i různorodějším skupinám účastníků, což představovalo velkou motivaci ze strany regulačních orgánů.“

Platforma Advantage eClinical je založena na cloudu a splňuje požadavky 21 CFR Part 11, GDPR a HIPAA. Je k dispozici jako samostatný produkt – ve formě software jako služba (SaaS) – pro všechny zákazníky z oblasti biofarmaceutiky a CRO a podpořila již více než tisícovku studií, kterých se ve více než 70 zemích zúčastnil téměř milion pacientů, a to prostřednictvím více než 31 000 pracovišť, která tyto klinické studie prováděla.

O společnosti Emmes

Společnost Emmes byla založena před více než 45 lety a představuje globální organizaci pro klinický výzkum s kompletními službami, která se snaží poskytovat výjimečné služby v oblasti podpory veřejného zdraví a biofarmaceutických inovací. Mezi klienty společnosti patří celá řada agentur a institucí federální vlády USA a také řada biotechnologických, farmaceutických a zdravotnických společností po celém světě. Další informace o tom, jak náš výzkum pozitivně ovlivňuje lidské zdraví, naleznete na webových stránkách společnosti Emmes na adrese www.emmes.com.

Logohttps://mma.prnewswire.com/media/220594/Emmes_Logo.jpg

KONTAKT: Alex Heeley nebo Nidhi Narain, De Facto Communications, T: +44 (0) 203 735 8165, E: a.heeley@defacto.co.uk / n.narain@defacto.co.uk

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.