Společnost Dynata rozšiřuje partnerství s Googlem jako partner pro crossmediální měření brand liftu na YouTube
Dallas (USA) 1. srpna 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Značky a reklamní agentury nyní mohou komplexně porovnávat účinnost reklamy na všech měřených kanálech včetně YouTube
Společnost Dynata, největší světová datová platforma první strany pro insighty, aktivaci a měření značek, dnes rozšířila své partnerství se společností Google. Svá crossmediální měření posílení značky (brand-liftu) třetí stranou nyní rozšíří v rámci schválené spolupráce o YouTube. Značky a agentury nyní mohou využívat inzertní nástroje společnosti Dynata k měření účinnosti reklamy, optimalizaci výdajů na média a zlepšení návratnosti investic do marketingu na YouTube prostřednictvím analýzy účinnosti svých reklam na YouTube a jejího srovnání s televizí, tiskem nebo jinými měřenými platformami – ať již digitálními, sociálními nebo offline.
Roztříštěnost médií způsobila, že přesné měření dopadu reklamy u všech vydavatelů a na všech kanálech je náročnější než kdykoli předtím. Dynata nyní umožňuje každé společnosti lépe pochopit, jak kampaň ovlivňuje spotřebitele na jednotlivých úrovních konverzního trychtýře, a to holisticky, v celém rozsahu využívaných kanálů.
V roce 2020 byla společnost Dynata schválena pro měření YouTube liftingu jako součásti digitální reklamní kampaně pomocí Google Ads Data Hub. Crossmediální studie společnosti Dynata – které zahrnují i nedigitální mediální kanály, jako je televize, rozhlas, tisk a out-of-home média – měří mediální účinnost vystavení panelistů digitálním reklamám spolu s dalšími typy reklam ve více kanálech. Nyní lze do těchto studií poprvé zahrnout jako mediální kanál i YouTube.
„Zařazení předního kanálu, jako je YouTube, do naší nabídky cross-media advertising liftu dále rozšiřuje naši schopnost pomáhat klientům přesně a komplexně měřit účinnost reklamy,“ řekl generální ředitel společnosti Dynata Gary S. Laben. „Tato schopnost posiluje náš závazek pomáhat našim klientům nejen odhalovat insighty, ale také je aktivovat, měřit celkovou návratnost investic do marketingu a v konečném důsledku podporovat růst značky.“
O společnosti Dynata
Společnost Dynata je největší světovou datovou platformou první strany pro získávání insightů, aktivaci a měření. S dosahem, který zahrnuje téměř 70 milionů spotřebitelů a profesionálů v oblasti podnikání po celém světě, a rozsáhlou knihovnou atributů individuálních profilů shromážděných prostřednictvím průzkumů je společnost Dynata základním kamenem pro přesná a důvěryhodná kvalitní data. Na základě své robustní nabídky dat první strany vybudovala inovativní datové služby a řešení, aby tak zprostředkovala hlas zákazníka v celém marketingovém kontinuu – od odhalování insightů až po aktivaci kampaní a měření návratnosti investic do multikanálového marketingu. Společnost Dynata poskytuje služby více než 6 000 agentur pro výzkum trhu, mediálních a reklamních agentur, vydavatelů, poradenských a investičních firem a podnikových zákazníků v Severní Americe, Jižní Americe, Evropě i Asii a Tichomoří.
Další informace najdete na www.dynata.com.
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/808175/Dynata_Logo.jpg
KONTAKT: Don Wyar, don.wyar@dynata.com