Společnost CHiQ v rámci kampaně +More přináší další inovace, které ovlivňují trh s domácími spotřebiči

Čcheng-tu (Čína) 27. září (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost CHiQ, která se řídí zásadou „méně námahy, více života“, si klade za cíl zlepšit kvalitu života svých uživatelů pomocí chytrých a spolehlivých produktů, které inteligentně a snadno zvládají základní úkoly, a zákazníci tak mohou vést spokojenější a klidnější život.

S ohledem na tyto cíle zahájila společnost CHiQ kampaň +More, jejímž základem je závazek zlepšit život uživatelů po celém světě pomocí produktů, které jim dávají více – ať už se jedná o +Design, +Výběr, +Kreativitu, +Styl a +Hodnotu, cílem značky je přidat hodnotu pro lepší život.

Kampaň +More, která je vedena posláním společnosti CHiQ zaměřeným na zákazníky a jejímž cílem je vytvářet pestřejší a bohatší životy svých uživatelů, od té doby empiricky prokázala, jak její produkty zlepšují kvalitu života.

Společnost CHiQ se nikdy nespokojila pouze s plněním základních požadavků, ale zohlednila nejdůležitější potřeby zákazníků a zpětnou vazbu, aby aktualizovala svou misi pro kampaň +More v roce 2022 s následujícími základními hodnotami: +Úsilí, +Možnost, +Očekávání a +Možnosti.

Společnost CHiQ tyto hodnoty prokazuje a naplňuje následujícími způsoby:

+Úsilí

Společnost CHiQ klade technickou stránku a funkčnost svých výrobků na první místo a snaží se vyrábět domácí spotřebiče, které lépe vyhovují potřebám každodenního života uživatelů. Tento závazek k vyšší úrovni technické dokonalosti je příkladem chladniček CHiQ, které jsou navrženy s ohledem na pohodu uživatelů a optimální výživu. Chladničky jsou vybaveny technologií Low Frost, která snižuje tvorbu ledu a zvětšuje úložný prostor. Nechybí jim ani výkonné invertory, které udržují několik chladicích teplotních zón pro zachování čerstvosti různých potravin, ani čtyřhvězdičkový mrazicí tlačítko pro rychlé zmrazení potravin a uchování jejich čerstvosti.

+Možnost

Kromě uspokojování požadavků zákazníků na skvělé domácí spotřebiče se společnost CHiQ aktivně snaží o další průlomové objevy. Tato snaha o technologické inovace a průlom je patrná u televizorů řady G7PF, G7L, které plní roli řídicího centra vaší domácnosti a zároveň jsou skutečně výjimečným domácím kinem. Nová řada televizorů CHiQ G7PF se vyznačuje bezrámečkovým designem, vysokým poměrem obrazovky k tělu pro zážitek jako v kině a 64bitovým čtyřjádrovým procesorem, který umožňuje automatickou analýzu a úpravy na obrazovce pro mimořádně pohlcující sledování. Díky vestavěnému asistentovi Google a hlasovému hands-free ovládání mohou uživatelé prostřednictvím televizoru ovládat všechny své chytré spotřebiče hlasovými příkazy ve více než 30 scénářích, což jim usnadňuje život pomocí jediného zařízení.

+Očekávání

Společnost CHiQ se nespokojuje s pouhým dosažením dobrého standardu a očekává, že bude poskytovat více produktů, které budou příjemné a uživatelsky přívětivé a budou mít solidní vědecký základ. Toto odhodlání překonat očekávání se projevuje i u pračky CHiQ, která uživatelům poskytuje ještě větší komfort, než by očekávali. Její špičkový ultratenký a vestavný design usnadňuje instalaci i v malých prostorách a je vybavena velkým bubnem pro praní většího množství prádla a pokročilými svářecími schopnostmi pro lepší výkon hloubkového čištění.

+Možnosti

Společnost CHiQ se nespokojuje s pouhým uspokojováním potřeb zákazníků, ale snaží se jim přinést více možností, jak zlepšit jejich život – na základě jejich skutečné zpětné vazby a sdílených příběhů. Příkladem je monitor CHiQ 32P625Q UltraSlim s 31,5“ ultratenkou bezrámečkovou obrazovkou, která je navržena pro maximálně pohodlné sledování. Jeho velký displej a funkce přepínání také umožňují snadnou práci doma nebo v kanceláři díky ploše s více okny, která je ideální pro prohlížení a správu dokumentů. Navíc jeho 100% široký sRGB gamut nabízí 1,07 miliardy barev pro nejrealističtější a nejživější obraz – a umožňuje tak dokonalý zážitek a možnosti sledování.

Matematika je jednoduchá: +CHiQ, řešení pro domácí spotřebiče pro spotřebitele, kteří chtějí od života více. Značka je také zakotvena v poslání společnosti „Vytvořit značku domácích spotřebičů světové třídy a vybudovat přední světovou společnost v oblasti chytré domácnosti“.

V současné době společnost CHiQ vstoupila do více než 30 zemí a regionů v Evropě, Austrálii, jihovýchodní Asii, na Blízkém východě a v Jižní Americe a rozšířila svou přítomnost na více než 40 platforem elektronického obchodování, mimo jiné s produkty zahrnujícími televizory, chladničky, klimatizace, pračky a monitory.

Video – https://mma.prnewswire.com/media/1906407/video.mp4

KONTAKT: Yujie Tao, taoyujie222@gmail.com