Slavia pojišťovna oslovuje mladé lidi. Nabízí jim klid za cenu dvou káv

Praha 7. června 2023 (PROTEXT) – Slavia pojišťovna přichází s novinkou 2coffee. Jde o upravený produkt majetkového a odpovědnostního pojištění pro mladé lidi, kteří se často domnívají, že žádné pojištění nepotřebují. Škody a nehody se však nevyhýbají ani jim. Za cenu dvou káv si proto nyní mohou na internetu nebo mobilním telefonu velmi rychle sjednat základní pojištění, které jim celý měsíc kryje záda v případě běžných problémů. Produkt 2coffee, má vlastní grafické ztvárnění a inspiruje se principy, které používají například platformy Spotify nebo Netflix.

„Tohle pojištění je určené lidem ve věku od 18 do 35 let, kteří rádi cestují, vyznávají sdílené bydlení a dopravní prostředky a aktuálně je neláká vlastnictví bytu, domu nebo auta,“ říká ředitel marketingu Slavia pojišťovny Ondřej Svoboda. Přestože i tento způsob života přináší různá rizika, velmi často tato cílová skupina vůbec pojištěna nebývá. Přitom může poškodit věci v pronajatém bytě, při cestování na sdílené koloběžce urazit zpětné zrcátko u auta, vylít kávu do notebooku a podobně. „Za necelou stovku, což je právě cena dvou káv, teď má klidné spaní, protože 2coffee kryje základní pojištění odpovědnosti a majetku, a navíc umožňuje i volitelnou asistenci pro psy a kočky nebo IT,“ doplňuje Svoboda.

2coffee řeší škody po celé Evropě a pojistku zájemci uzavřou během pár minut prostřednictvím webu nebo mobilního telefonu. K aplikaci se lze přihlásit rovněž prostřednictvím účtu gmail.com, přes Facebook nebo Apple účet. Vše ostatní probíhá stejně jako při nákupu letenky nebo ubytování. Na konci pak klient zaplatí prostřednictvím bankovní karty a pojištěný od předem zvoleného termínu.

2coffee je možné platit měsíčně a se slevou i ročně. Díky měsíčním platbám získávají klienti maximální svobodu, protože když se rozhodnou, že už v pojištění nechtějí pokračovat, jednoduše pojištění ukončí a další měsíc již neplatí ani korunu. A napříště, třeba po přestěhování, si zase pojištění znovu sjednají.

Nový produkt 2coffee je odlišný od toho, co doposud Slavia pojišťovna nabízela, a představuje její zbrusu nový přístup ke klientovi. Přitom však nejde o pouhou kopii standardní přepážkové verze pojištění, protože jeho konstrukce je odlišná a zaměřená především na aktuální potřeby mladých lidí.

O společnosti Slavia pojišťovna a.s.

Slavia pojišťovna, člen skupiny SPGROUP a.s. a expert na neživotní pojištění, staví na dlouholetých zkušenostech z pojišťovnictví, které sahají až do dob rakousko-uherské monarchie, do roku 1868. Je jedinou ryze českou pojišťovnou s tradicí na našem trhu již více než 150 let. Dnes patří mezi Top10 neživotních pojišťoven v České republice a patří mezi lídry v oblasti pojištění cizinců. Dlouhodobě se zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout zajímavé podmínky. Své služby poskytuje fyzickým osobám, živnostníkům, malým a středně velkým firmám, velkým korporacím či obcím a městům. Služby poskytuje i personálním agenturám a cestovním kancelářím. Prostřednictvím 18 poboček a více než stovky kontaktní míst obsluhuje více než 250.000 aktivních klientů. Ti mohou pojištění sjednávat, hlásit pojistné události či poskytovat fotodokumentaci k těmto pojistným událostem i plně online, přes webové stránky či on-line aplikace Slavia pojišťovny.