Rohlik.cz zavádí odznaky čerstvosti, nákupní seznamy a chytrý monitoring slev
Praha 16. března 2023 (PROTEXT) – Rohlik.cz jako první internetový prodejce potravin přidává nově ke svým produktům garanci čerstvosti. Zákazníci se tak dozví, jak dlouho vydrží jimi nakoupené zboží čerstvé po doručení. Pokud zákazník nebude s čerstvostí spokojený, Rohlík mu za něj vrátí peníze. Vyslyšeny byly i prosby některých zákazníků: nově je na webu možné vytvářet si nákupní seznamy, zákazníci budou taky automaticky upozorněni na slevy na jejich oblíbené produkty.
Na datum spotřeby se při nakupování potravin dívá podle informací Rohlíku mnoho zákazníků a každý rovněž chce, aby mu jídlo vydrželo doma čerstvé co nejdéle. V Rohlíku se rozhodli jít v tomto ohledu svým zákazníkům naproti. Nově tak nakupujícím přibude u produktů jeden ze tří druhů odznaku čerstvosti.
První bude průměrná délka čerstvosti, ze které se zákazník dozví, kolik dní mu například kus masa vydrží při správném uchování čerstvý. „Garantujeme, že to je ten minimální počet dnů, kdy vám potravina ještě vydrží čerstvá. Naši zákazníci často nakupují ve větším a plánují třeba na týden dopředu. Chceme jim proto dát možnost vědět, jak dlouho jim potravina vydrží,“ říká za Rohlik.cz CEO Martin Beháň.
Dalším typem odznaku je obecná záruka čerstvosti. Ta garantuje, že zboží, které kurýr zákazníkovi dovezl, je 100% čerstvé. Třetí možností je garance, že potravina dorazila k zákazníkovi přímo z farmy či od malého pěstitele. Pokud by se i přesto stalo, že by zákazníci s čímkoliv nebyli spokojeni, Rohlik.cz jim beze slova vrátí peníze.
Pečlivé plánování nákupu nyní skrze nákupní seznam
S kouskem papíru nás na nákup maminka asi posílala skoro všechny. Kdo chce udělat větší nákup a na nic nezapomenout, seznam si raději udělá i dnes. Rohlík proto vyslyšel volání některých svých zákazníků po možnosti, jak si nákupní seznamy vytvářet přímo na webu Rohlik.cz.
„V sekci Mé oblíbené jsme přidali funkci nákupních seznamů. Zákazník si jich může vytvořit neomezené množství. Chceme, aby zkušenost zákazníka s nákupem u nás šlapala jako švýcarské hodinky: žádné opětovné zdlouhavé vyhledávání všech potřebných produktů. Všechny si nyní můžete seřadit do přehledných nákupních seznamů třeba na sobotní snídani nebo jiné příležitosti,“ popsal Beháň.
V rámci novinek přináší Rohlík mimo jiné přívětivější nákupní rozhraní, aby se už nikomu nestalo, že například omylem nakoupí jeden kus balení 5 citronů místo jednoho citronu. V případě těchto položek bude zákazník automaticky požádán o kontrolu, zda množství položek v košíku skutečně sedí. Stejně tak se prodlouží doba rezervace produktu během přidávání potravin do košíku z 5 na 15 minut. Rohlík tak chce předcházet situaci, kdy zákazník přijde o vybrané zboží, protože než stihne nakoupit, už není na skladě.
A protože se hodí každá koruna, zavádí Rohlík také chytrý monitoring slev. Díky tomu se jeho zákazníci vždy dozví, pokud se jejich oblíbené položky ocitnou ve slevě a oni tak dostanou možnost ušetřit. To vše bude vidět na jednom místě v sekci Mé oblíbené.
Souborem těchto novinek Rohlík opět zlepšuje zákaznický zážitek z nakupování a rovněž pomáhá k udržitelnějšímu nakupování potravin. Funkce, které nově zavádí, přináší jako první na trhu prodejců s potravinami.
Kontakt:
Denisa Ladka Morgensteinová
e-mail: denisa.morgensteinova@rohlik.cz
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.