Představujeme kolekci GUESS USA na podzim 2022

Los Angeles (USA) 18. října 2022 (PROTEXT/BusinessWire) – Od roku 1981 má GUESS jedinečnou vizi „amerického stylu“ a obrovský archiv designu a fotografií.

Nicolai Marciano přizval fotografa Eliho Russella Linnetze, aby vytvořil novou vizi GUESS USA, kalifornské podznačky značky GUESS. Kolekce oděvů, kterou navrhl Nicolai Marciano, inovuje a osvětluje západoamerickou estetiku. Fotografie režíroval Linnetz – jeho vize je neodmyslitelně prodchnuta americkou energií a přístupem.

Od podzimu 2022 je kolekce distribuována výhradně prostřednictvím globálního partnera GUESS USA, společností Slam Jam, která zásobuje vybrané prodejce po celém světě.

„Kolekce inspirovaná americkou ikonografií raných kampaní GUESS je plná kousků, které byste našli v řemeslných buticích u silnic v Americe. Znečištěná kůže, vybledlá džínovina, sluncem vybělené kožešiny a kování s popraskanou barvou.“ – NICOLAI MARCIANO.

Toto synergické partnerství vytváří vysoce kurátorsky propracovanou kolekci, která čerpá z bohatého archivu GUESS USA. Inspirací jsou jednorázové kousky objevené v ateliéru GUESS navržené v 80., 90. a 2000. letech, žádný z těchto kousků však nebyl nikdy dotažen do výroby – až doposud.

Od svých prvních marketingových kampaní je GUESS zastáncem média fotografie, které se stalo průkopníkem nové formy reklamy a budování značky. Ikonické reklamy, které někdy ani neobsahovaly žádné oblečení, prodávaly životní styl a americký sen – což je výrazné téma, které se objevuje i v díle Eliho Russella Linnetze.

„GUESS vždy používal fotografii k vyprávění úžasných příběhů – příběhů, které neprodávaly jen oblečení, ale také vzrušující postoj a energii.“ – ELI RUSSELL LINNETZ.

Pro GUESS bylo zásadní spolupracovat s dalšími lidmi, kteří sdílejí jejich vizi amerického způsobu života. Všechny fotografie osobně pořídil Eli Russell Linnetz, který propůjčil své zkušené oko k dokumentaci kampaně značky FA22.

Opírajíce se o vizi Eliho Russella Linnetze pro větší vizuální přetvoření fotografického archivu GUESS – Nicolai Marciano, Linnetz a Slam Jam společně definují novou generaci překračující hranice sexappealu a životního postoje.

O společnosti GUESS?, Inc.

Společnost GUESS byla založena v roce 1981 jako firma vyrábějící džíny a od té doby se úspěšně rozrostla v globální lifestylovou značku. Společnost Guess?, Inc. navrhuje, prodává, distribuuje a prodává v licenci stylové kolekce moderního oblečení, džín, kabelek, hodinek, brýlí, obuvi a dalších souvisejících spotřebních výrobků. Výrobky Guess? jsou distribuovány prostřednictvím značkových obchodů Guess? a lepších obchodních domů a specializovaných prodejen po celém světě. K 30. červenci 2022 Společnost přímo provozovala 1064 maloobchodních prodejen v Americe, Evropě a Asii. Partneři a distributoři společnosti provozovali dalších 567 maloobchodních prodejen po celém světě. K 30. červenci 2022 působila společnost a její partneři a distributoři přibližně ve 100 zemích světa. Další informace o společnosti naleznete na adrese www.guess.com.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221017005040/en/.

Kontakty

Montana Wilkie

GUESS?, Inc.

212.852.0534

mwilkie@guess.com

Zdroj: GUESS?, Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)