PENNY vyplatí zaměstnancům přes 40,000.000 korun

Zaměstnanci PENNY dostanou ve 4. čtvrtletí letošního roku mimořádnou odměnu za odvedenou práci ve výši čtyř procent základní mzdy. Vedení společnosti se rozhodlo tímto krokem zohlednit zvyšování cen životních nákladů, ať již se jedná o nárůst cen energií nebo základního zboží.

V reakci na narůstající ceny energií a cen zboží zajišťujících základní životní potřeby vedení společnosti přistoupilo pro 4. čtvrtletí letošního roku k vyplácení mimořádné odměny za měsíce říjen, listopad a prosinec. „Uvědomujeme si, jak rychle rostou současné životní náklady, proto počínaje říjnem budeme tři měsíce vyplácet mimořádnou odměnu za odvedenou práci ve výši čtyř procent. V případě zaměstnanců na prodejnách a v logistice se bude tato částka počítat na základě skutečně odpracovaných hodin a za ně stanovené mzdy. V případě zaměstnanců na centrále se bude jednat o čtyřprocentní odměnu ze základní mzdy,“ vysvětluje Radek Hovorka, finanční ředitel PENNY a dodává: „Vážíme si práce našich lidí a nasloucháme jim. Spokojenost našich zaměstnanců je pro nás klíčová, proto chceme tímto způsobem zohlednit nárůst cen životních nákladů.“

První mimořádný bonus mohou vidět zaměstnanci PENNY na svých účtech už v listopadu ve výplatě za měsíc říjen. Všichni zaměstnanci také navíc dostanou jako poděkování za celoroční práci dárkovou kartu v hodnotě 4000 korun na nákup zboží v PENNY. Celkem tak PENNY svým zaměstnancům do konce roku rozdá navíc oproti běžným mzdám více než 40,000.000 korun.

Péče o zaměstnance je jedním z pilířů společenské odpovědnosti PENNY. Kromě plošných benefitů v podobě stravenek nebo týdne dovolené navíc, si mohou volit různé formy atraktivních benefitů v rámci cafeteria systému. Velký důraz klade společnost PENNY Market i na možnost skloubení práce a rodinného života, kdy umožňuje zaměstnávání na zkrácené úvazky.

O společnosti PENNY MARKET Česká republika

Společnost Penny Market s.r.o. je společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh vstoupil Penny Market před 25 lety v roce 1997 a zaměřil se na rozvoj nových prodejen v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 400 prodejen, což je nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 6000 zaměstnancům. Pravidelně slaví úspěchy v programu Volba spotřebitelů a svým zákazníkům nabízí věrnostní program PENNY karta.