PENNY a mBank navázaly spolupráci. Zákazníci se mohou těšit na peníze zpět za nákupy
Praha 18. srpna 2022 (PROTEXT) – PENNY, obchodní řetězec s více než 400 prodejnami, tedy nejvyšším počtem v České republice, a digitální banka mBank navázaly spolupráci. Klienti mBank mohou při nákupech v Penny získat zpět až 2000 korun. Cílem je ukázat, že používání digitálních kanálů, jako je mobilní aplikace, je jednoduché, pohodlné a bezpečné.
V dnešní době se čím dál více věcí přesouvá do on-line prostředí. Není se čemu divit – je to jednodušší, pohodlnější a také bezpečnější. „Cítíme, že klienti dávají v čím dál větší míře přednost digitálním kanálům, ať už jde o placení, správu financí, či sjednávání nových produktů, což je dobrá zpráva. mBank je moderní digitální banka, která klientům v duchu svého kréda ‚Život na prvním místě‘ umožňuje vyřídit téměř vše prostřednictvím mobilní aplikace a stále přichází s dalšími novinkami. Klienti tak mají více času na svůj soukromý život,“ říká Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.
Spolupráce řetězce s nejširší sítí prodejen v České republice a moderní digitální banky přináší zajímavou akci: Každý nový klient mBank, který si v době konání akce – od 18. srpna do 19. října 2022 – otevře běžný účet mKonto a do pole „promokód“ zadá unikátní číslo své Penny karty, dostane za každých 500 Kč utracených v Penny 100 Kč zpět. Tímto způsobem může získat celkem až 2000 Kč.
Odměna je připravena i pro stávající klienty mBank. Každý týden od 18. srpna do 19. října 2022 mBank vygeneruje seznam klientů, kteří v Penny nakoupili nad 500 Kč, a následně z nich náhodně vylosuje 100 lidí. Ti získají odměnu 500 Kč. Aby mohli být zařazeni do losování, musí předem vyplnit jednoduchý formulář na webu mBank a do něj uvést unikátní číslo své zákaznické Penny karty.
„Naši Penny aplikaci a digitální kartu Penny využívá stále více zákazníků, přírůstky máme v řádu desítek tisíc uživatelů měsíčně. Přitom se zdaleka nejedná jen o mladou generaci. Jsme proto rádi, že díky partnerství s mBank můžeme našim stálým zákazníkům nabídnout vedle slevových kuponů, soutěží a dalších funkcí aplikace, na které jsou zvyklí, i něco zcela nového. Věříme, že zejména v současné ekonomicky složité situaci lidé ocení šanci získat zpět bonus za své běžné nákupy,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.
„Ze spolupráce máme velkou radost a věříme, že se díky ní s našimi produkty a službami, které je možné spravovat kdekoliv a kdykoliv, seznámí více lidí a že i Penny přibydou zákazníci, kteří budou využívat mobilní aplikaci Penny. Díky ní totiž budou mít blíže k využití výhod, které Penny nabízí, a nakupování se stane celkově zajímavější,“ dodává Tomáš Reytt.
O Penny
Společnost Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce Rewe, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh vstoupil Penny Market před 25 lety v roce 1997, a zaměřil se na rozvoj nových prodejen v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 400 prodejen, což je nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 6 000 zaměstnancům. Pravidelně slaví úspěchy v programu Volba spotřebitelů a svým zákazníkům nabízí věrnostní program Penny karta.
O mBank
mBank je dynamická digitální banka působící na českém a slovenském trhu od roku 2007. Na český trh přišla jako první nízkonákladová banka nové generace. Během čtrnácti let se pro ni rozhodlo víc než 700.000 klientů. Díky praktické mobilní aplikaci mohou mít zákazníci mBank svou banku kdykoliv po ruce a jednoduše tak vyřešit vše, co potřebují. Mateřská polská společnost mBank spadá pod německou skupinu Commerzbank. V soutěži Finparáda – Finanční produkt roku 2021 se mBank umístila na stupínku vítězů ve dvou kategoriích: druhé místo získala v kategorii Spotřebitelské neúčelové úvěry a třetí místo v kategorii Bankovní účty pro fyzické osoby podnikatele. V dubnu 2022 získala v rámci udílení Mastercard Awards ocenění za nejširší škálu individuálního nastavení zabezpečení plateb v mobilním bankovnictví a v červenci 2022 cenu VISA za digitální propozici.