Ocenění doktorských disertačních prací Mary Kay Academy of Marketing Science předané na výroční konferenci 2022

Dallas (USA) 19. července 2022 (PROTEXT/BusinessWire) – Studenti doktorského studia získávají granty v rámci ocenění doktorských disertačních prací sponzorovaných společností Mary Kay, aby mohli dále sledovat své odborné a vzdělávací cíle v oborech souvisejících s marketingem

Společnost Mary Kay Inc., přední firemní zastánce posílení postavení žen a podnikání, pokračovala ve své desítky let trvající podpoře vzdělávání a akademického výzkumu a na výroční konferenci Akademie marketingových věd (AMS), která se konala 25. až 27. května v kalifornském Monterey, ohlásila vítěze cen Mary Kay za doktorské disertační práce a návrhy doktorských disertačních prací pro rok 2022. Již téměř 30 let uděluje globální kosmetická společnost tyto každoroční granty doktorandům v oblasti marketingu a dává jim tak příležitost prezentovat své úspěšně obhájené disertační práce před svými kolegy. Vítězové jsou určeni na základě svých závěrečných prezentací na výroční konferenci AMS.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/

Přihlásit se mohou studenti doktorského studia, kteří se zabývají jakýmikoliv tématy, metodikou a výzkumnými zájmy souvisejícími s marketingem po celém světě. Finalisté soutěže Mary Kay Doctoral Dissertation and Doctoral Dissertation Proposal Awards 2022 jsou:

Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal Award finalisté

• Vítěz – Ali Anwar, doktorand, Wilfrid Laurier University (Kanada) – „Sales Enablement in Young Ventures: Eseje o úloze odolnosti a vnitřního sociálního kapitálu při zvládání nepříznivých poruch“.

• 1. místo – Alexander Fulmer, doktorand, Yale University – „Questioning the Intuitive Preference for Intentionality“ (Zpochybnění intuitivní preference záměrnosti)

• 2. místo – Jen Riley, PhD Candidate, Kennesaw State University – „Evaluating the Impact of Sales Technology on Professional Sales: An Analysis of Social Selling Effectiveness“ (Analýza efektivity sociálního prodeje)

2022 Finalisté doktorské disertační práce Mary Kay Award

• Vítěz – Ishita Chakraborty, PhD, Yale University – „Attribute Sentiment Scoring with Online Text Reviews: Accounting for Language Structure and Missing Attributes“ (Zohlednění jazykové struktury a chybějících atributů)

„Ceny Akademie marketingových věd Mary Kay za disertační práce a návrhy disertačních prací poskytují jedinečnou příležitost marketingovým odborníkům prezentovat svou práci a získat konstruktivní zpětnou vazbu od svých kolegů, což je zásadní pro jejich profesní růst,“ uvedla marketingová ředitelka společnosti Mary Kay Inc Sheryl Adkins-Green. „Ve společnosti Mary Kay jsme i nadále odhodláni poskytovat platformy pro vzdělávací a kariérní postup a profesní rozvoj. Jsme hrdí na to, že můžeme podporovat tyto talentované marketingové odborníky a jejich přínos pro oblast marketingu.“

„O publikování prací v nejvýznamnějších marketingových časopisech je stále větší zájem a možnost získat zpětnou vazbu od předních marketingových vědců ještě před jejich odesláním je neocenitelná,“ řekla současná prezidentka (od 1. června) Akademie marketingových věd Julie Moulardová. „Ceny Mary Kay za disertační práce poskytují těmto marketingovým odborníkům zásadní platformu, na které mohou nechat svou práci posoudit a doladit, aby zvýšili své šance na úspěšné publikování výsledků výzkumu v důvěryhodných marketingových časopisech, což v konečném důsledku prospívá jejich celkové akademické reputaci a důvěryhodnosti.“

Více informací o ocenění Academy of Marketing Science Mary Kay Dissertation Awards naleznete zde.

O společnosti Mary Kay

Mary Kay Ashová, jedna z prvních podnikatelek, které pronikly skleněným stropem, založila v roce 1963 svou vysněnou kosmetickou společnost s jediným cílem: obohatit život žen. Tento sen se rozrostl v multimiliardovou společnost s miliony nezávislých prodejců v téměř 40 zemích. Jako společnost zaměřená na rozvoj podnikání se Mary Kay zavázala posilovat ženy na jejich cestě prostřednictvím vzdělávání, mentoringu, propagace, vytváření sítí a inovací. Mary Kay se věnuje investicím do vědy stojící za krásou a výrobě špičkové péče o pleť, barevné kosmetiky, doplňků stravy a vůní. Mary Kay také věří v obohacování dnešních životů pro udržitelný zítřek, spolupracuje s organizacemi z celého světa, které se zaměřují na propagaci dokonalého podnikání, podporu výzkumu rakoviny, prosazování rovnosti žen a mužů, ochranu obětí domácího násilí, zkrášlování našich komunit a povzbuzování dětí, aby šly za svými sny. Více informací se dozvíte na stránkách marykayglobal.com, najdete nás na Facebooku, InstagramuLinkedIn nebo nás sledujte na Twitteru.

O Akademii marketingových věd

The Academy of Marketing Science je nezisková, mezinárodní, vědecká a profesní organizace. Jejím cílem je prosazovat vysoké standardy a dokonalost při vytváření a šíření marketingových znalostí a podporovat marketingovou praxi prostřednictvím vedoucí úlohy v rámci oboru marketingu na celém světě. Akademie se při plnění tohoto poslání zavazuje k dodržování nejvyšších etických standardů a kolegiality.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/

Kontakty

Mary Kay Inc. Korporátní komunikace

Marykay.com/newsroom

(+1) 972 687 5332 nebo media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)