Novou vedoucí partnerských vztahů s maloobchodníky v Unlimitail je Ivona Virtanen. Společnost tak rozšiřuje činnost v Německu a střední a východní Evropě
Frankfurt nad Mohanem/Praha 9. července 2024 (PROTEXT) – Společnost Unlimitail, přední hráč na mezinárodní scéně retail medií, jmenovala na pozici Head of Retail Partnerships pro Německo a střední a výchoní Evropu (CEE) Ivonu Virtanen. Touto významnou posilou chce zdůraznit svůj závazek ke zkvalitnění a zároveň rozšíření svého působení na těchto klíčových trzích.
O společnosti Unlimitail: Unlimitail je mezinárodní společnost specializující se na retailový marketing podporující značky a maloobchodníky v zavádění jejich retailovách mediálních strategií díky pokročilé technologii Epsilon Retail Media, která integruje onsite i offsite schopnosti. Unlimitail pomáhá maloobchodníkům otevírat mediální inventáře na jejich webových stránkách, což umožňuje značkám komunikovat se zákazníky přímo v místě nákupu a měřit účinnost jejich marketingových kampaní přímo na základě e-commerce prodejů. Unlimitail také nabízí možnosti rozšíření publika, aby značky mohly zpětně oslovit své zákazníky v digitálním ekosystému a přivést je zpět na web maloobchodníků k dokončení nákupu.
Společnost se může pochlubit vedoucím postavením v Evropě a Latinské Americe s jedním z nejcennějších maloobchodních mediálních inventářů a maloobchodních dat, kdy využívá 2 miliardy zobrazení stránek měsíčně se schopností oslovit více než 160 milionů věrnostních zákazníků. Unlimitail těží z rostoucí sítě 28 partnerů s předními maloobchodníky jako jsou Carrefour, Kingfisher, La Redoute, MyOrigines, ShowroomPrivé, Iskaypet, Rakuten, ID Kids a mnoho dalších.
Předchozí pracovní zkušenosti Ivony: Před příchodem do společnosti Unlimitail zastávala Ivona klíčové role v mediálním průmyslu v České republice a Německu, kde prokázala vynikající vedoucí schopnosti a strategickou vizi, zejména jako Country Manager pro Mediaplanet, Managing Director v Pecka Studio a nedávno jako Business Development Director DACH a CEE ve společnosti Epsilon, offsite řešení pro retail media, které používá Unlimitail. Díky jejím rozsáhlým zkušenostem s budováním úspěšných partnerství a znalosti v oblasti médií je zásadním přínosem pro růstovou strategii společnosti Unlimitail v Německu a CEE regionu.
Ambice společnosti Unlimitail s tímto jmenováním: V tomto regionu již Unlimitail itegroval 5 maloobchodních partnerů, jejichž rozsáhlá síť se letos rozroste o nové partnery a v tomto čtvrtletí by měla aliance začít realizovat první kampaně.
“Po konverzi našich prvních klientů v Německu a regionu střední a východní Evropy přichází jmenování Ivony v klíčovém okamžiku, kdy pokračujeme v získávání nových klientů,” uvádí Thibault Hennion, COO společnosti Unlimitail. “K dnešnímu dni se Unlimitail může pochlubit působivým portfoliem 28 maloobchodních partnerů, jejichž síť chceme dále rozšiřovat. Německo a CEE jsou jedním z našich prioritních regionů pro mezinárodní expanzi a my nemůžeme být pyšnější na to, že vítáme Ivonu, která pomůže tuto ambici naplnit.”
Ivona, Head of Retail Partnerships pro Německo a CEE, dodává: “Jsem nadšená, že se mohu připojit k Unlimitailu v tak vzrušující době. Retail media mění reklamní prostředí a právem jsou označována za třetí a největší vlnu digitálního marketingu. Příležitosti pro evropské maloobchodníky jsou skutečně obrovské a já jsem velmi ráda, že se mohu připojit ke společnosti Unlimitail a pomáhát místním firmám využít jejich data a generovat tak další příjmy.”
“Příchod našeho úspěšného obchodního modelu Unlimitail do střední Evropy představuje významný milník pro tuzemské maloobchodníky a jejich zákazníky. Umožňuje dlouho očekávané zjednodušení a konsolidaci prodeje a nákupu reklamy v prostředí retail médií,” říká Jaroslav Sodomka, Commerce Director, Publicis Groupe CZ. “Tato expanse nejen posiluje naší globální přítomnost, ale také zdůrazňuje naše úsilí pomáhat značkám zapojovat své zákazníky hlouběji a efektivněji napříč maloobchodníky a médii. Načasování je idální, protože souvisí s narůstajícím zájmem o modernizaci reklamních sítí mezi maloobchodníky a odpovídá potřebám značek dosáhnout svých zákazníků efektivně a kontrolovaným způsobem v místním maloobchodním prostoru.”
Jmenování Ivony je důkazem ambicí Unlimitailu rozšířit své aktivity na německém a středovevropském trhu, což zapadá do globální ambice, stát se vedoucí společností v oblasti retail médií v Evropě, Brazílii a Argentině.
O Unlimitail – powerhouse v retail médiích:
Unlimitail je mezinárodní společnost poskytující značkám a maloobchodníkům možnost zjednodušené, jednotné a optimalizované implementace jejich mediálních strategií. Umožňuje lepší porozumění spotřebitelům, aktivaci cílených a omnichannel marketingových kampaní a také komplexní měření účinnosti kampaní, od většího zviditelnění až po růst prodeje.
Společnost dnes na trhu vyniká svými zkušenostmi a špičkovou reklamní technologií Epsilon Retail Media, která sjednocuje možnosti onsite a offsite. Kromě toho Unlimitail nabízí globální dosah a vysoce kvalitní data díky 28 maloobchodním partnerům, což představuje více než 2 miliardy zobrazení stránek měsíčně databázi 160 milionů oslovitelných zákazníků po celém světě.
Unlimitail’s communication department: communication@unlimitail.com
Zdroj: Lion Communications