Nová zpráva: Programová transparentnost je klíčem k růstu příjmů z televizního vysílání

No-Headquarters/Redwood City (Kalifornie) 29. září 2022 (PROTEXT/GLOBE NEWSWIRE) – Většina globálních značek by zvýšila mediální výdaje u vydavatelů, kteří poskytují signály Content Object

PubMatic (Nasdaq: PUBM), nezávislá technologická společnost, která poskytuje dodavatelský řetězec digitální reklamy budoucnosti, oznámila závěry nové zprávy uskutečněné ve spolupráci s Advertiser Perceptions s názvem „Transparentnost přinese více výdajů na CTV/OTT“. Studie odhaluje příležitosti, které transparentnost přináší inzerentům i vydavatelům v oblasti mediálního inventáře CTV. Značky získávají větší transparentnost prostřednictvím robustních datových signálů, jako je služba Content Object, o obsahu a kontextu mediálních umístění, což zase zvyšuje poptávku po vydavatelích, kteří poskytují dodatečnou transparentnost.

– 62 % amerických značek a 82 % britských značek souhlasí s tím, že by zvýšily své výdaje u partnerů, kteří poskytují data, jako jsou signály Content Object.

– Většina inzerentů je ochotna zaplatit prémii za transparentnost, kterou jim signály Content Object poskytují, včetně 57 % v USA a 64 % ve Velké Británii.

– Dvě třetiny inzerentů dotázaných v USA a 78 % ve Velké Británii uvedly, že díky přítomnosti signálů Content Object by byly ochotnější přesunout rozpočet z lineární televize do videoreklamy CTV/OTT.

„Tato studie dokazuje kritickou hodnotu transparentnosti pro zvýšení poptávky po programové CTV. Dodavatelský řetězec budoucnosti využívá data k tomu, aby se inzerenti přiblížili svým cílovým skupinám, a tím se vytváří větší poptávka pro vydavatele,“ uvedla Nicole Scaglione, viceprezidentka pro CTV a OTT Business ve společnosti PubMatic. „Zejména služba Content Object poskytuje vydavatelům klíčovou cestu ke sdílení signálů, které kupujícím médií poskytují kontextové informace, které potřebují ke splnění cílů kampaní a k vyšším výdajům v oblasti CTV.“

Z průzkumu Advertiser Perceptions také vyplynulo, že sedm z deseti dotázaných inzerentů v USA a ještě více ve Velké Británii se shodlo na tom, že používání Content Object ke sdílení informací je užitečné pro transparentnost. A z hloubkových rozhovorů vyplynulo, že signály Content Object jsou pro inzerenty rozhodující pro to, aby pochopili, co vlastně nakoupili. Dotazovaní inzerenti uvedli, že by zvýšili své výdaje u partnerů, jež poskytují signály Content Object, které zvyšují transparentnost nákupů programových médií. Nicméně v současné době využívá Content Object při svých mediálních nákupech pouze zhruba polovina inzerentů v USA a šest z deseti ve Spojeném království.

„Programová CTV poskytuje inzerentům více možností cílení, lepší měřitelnost a rozhodování v reálném čase. Náš průzkum ukazuje, že přidání signálů, jako je kategorie a žánr, vede značky ke zvýšení výdajů a přesunu z lineárních a jiných kanálů,“ řekla Nicole Perrin, viceprezidentka oddělení Business Intelligence ve společnosti Advertiser Perceptions.

Studie je ke stažení zde: https://pubmatic.com/reports/ctv-transparency-report.

Metodika výzkumu

Společnost PubMatic pověřila společnost Advertiser Perceptions, aby od 21. června do 12. července 2022 provedla průzkum mezi 200 americkými inzerenty a 100 britskými inzerenty z komunity Ad Pros Community a v srpnu 2022 také 4 telefonické rozhovory o nákupu videoreklamy v CTV a OTT, transparentnosti a signálech Content Object. Tito inzerenti utratí za videoreklamu minimálně 25 milionů dolarů ročně v USA a 8,3 milionu liber ročně ve Velké Británii a ovlivňují programovou strategii CTV/OTT reklamy.

O Advertiser Perceptions

Advertiser Perceptions je celosvětovým lídrem v oblasti business intelligence založené na výzkumu pro reklamní, marketingový a reklamní průmysl. Náš odborný personál poskytuje nezaujatý pohled na reklamní trh založený na výzkumu s analýzou a řešeními šitými na míru konkrétním KPI klientů a obchodním cílům. Tyto poznatky poskytují klientům jistotu při přijímání těch nejlepších organizačních, obchodních a marketingových rozhodnutí, což vede k vyšším příjmům a větší spokojenosti klientů.

O společnosti PubMatic

PubMatic (Nasdaq: PUBM) je nezávislá technologická společnost, která maximalizuje hodnotu pro zákazníky tím, že poskytuje dodavatelský řetězec digitální reklamy budoucnosti. Prodejní platforma společnosti PubMatic umožňuje předním světovým tvůrcům digitálního obsahu na otevřeném internetu kontrolovat přístup ke svému inventáři a zvyšovat monetizaci tím, že marketérům umožňuje zvyšovat návratnost investic a oslovovat adresné publikum napříč reklamními formáty a zařízeními. Od roku 2006 umožňuje náš přístup založený na infrastruktuře efektivní zpracování a využití dat v reálném čase. Poskytováním škálovatelných a flexibilních programatických inovací zlepšujeme výsledky našich zákazníků a zároveň se zasazujeme o živý a transparentní dodavatelský řetězec digitální reklamy.

Kontakt pro tisk:

Broadsheet Communications pro PubMatic

pubmaticteam@broadsheetcomms.com

(917) 826-1103