Nová multimediální platforma NEWSPARK.cz vstupuje do českého mediálního prostoru s velkými ambicemi!

Praha 11. května 2023 (PROTEXT) – Pomocí crowdfundingu spouští hlavní kampaň

16. května spustí nově vznikající česká multimediální platforma Newspark.cz crowdfundingovou kampaň, kterou poukazuje na zásadní společenskou úlohu mediální objektivity a plánuje získat podporu veřejnosti pro svůj rozvoj. Nová ojedinělá platforma nabídne uživatelům videa, podcasty a články na jednom místě.

Nová platforma bude oficiálně spuštěna po skončení crowdfundingu v polovině června. Většina obsahu bude na Newsparku přístupná zdarma. Platforma zároveň umožňuje tvůrcům pracovat s uzamčenou sekcí pro speciální obsah a pomáhat tak s monetizací jejich práce. Ti, kteří chtějí jít hlouběji do konkrétních témat a podpořit tím jejich oblíbeného tvůrce budou mít zde možnost. Díky pečlivému výběru spolupracujících tvůrců je cílem platformy minimalizovat obsah, který bere pozornost bez praktického užitku. Naopak témata, která budou obsahem, mají hlubší přesah. Za to tvůrcům Newspark nabízí nadstandardní podmínky i produkční podporu.

Projekt Newspark se zrodil v hlavách dvou mladých podnikatelů – Michaela Berana a Tomáše Votavy, kteří společně s desetičlenným týmem dali vzniknout mediální platformě, která nemá v České republice obdoby. „Uvědomuji si, že informace, které přijímáme, formují naše myšlení, a to má přímý dopad na kvalitu našeho života. Zároveň poznávám stále více organizací a odborníků, kteří řeší důležité oblasti a nerozumím tomu, proč se o těchto důležitých věcech nemluví více. Proč se hodnotným tvůrcům nedostává více podpory? Rozhodl jsem se s tím něco dělat, a tak vznikla myšlenka Newsparku,“ dodal zakladatel Michael Beran.

„Na Newsparku najdou lidé obsah na nejrůznější témata v klíčových oblastech, které se každého z nás dotýkají. Jde o seberozvoj, zdraví, životní prostředí, vědu, volný čas a společenské otázky. Snažíme se nabízet to, co jinde lidé nenajdou a dávat prostor různým pohledům na běžná společenská témata,“ vysvětlil Michael Beran.

S platformou už spolupracuje přes 30 známých tvůrců, jako jsou Jan Vojáček, Hynek Medřický, Aneta Stolzová, Jan Hvízdal, Ondřej Molina, Miky Škoda, Ondřej Havlík, Martin Jotov, Libor Matuš nebo Pjér La Šéz.

Sledující se mohou těšit na mediální platformu plnou obsahu, který bude mít pozitivní dopad na jejich život. „Chceme být další možností ke klasickým médiím a kumulovat na jedno místo hodnotný obsah v klíčových oblastech života, aby si diváci z každé návštěvy Newsparku odnesli informace, které jim pomohou žít o něco více šťastný a naplněný život. Zároveň nejsme korporace a náš hlavní záměr pro tvorbu platformy není finanční. Vytváříme platformu od lidí, pro lidi,“ doplňuje druhý ze zakladatelů Tomáš Votava.

Crowdfundingová kampaň projektu má za cíl vybrat prostředky na první rok života platformy. Poběží na HitHitu 45 dní od 16. května a každý má tak možnost podpořit její vznik koupí zajímavých odměn a stát se pomyslným spoluinvestorem veřejného prostoru.