NielsenIQ a Gorillas uzavírají spolupráci s cílem zlepšit možnosti rychlého dodávání a získávání informací o obchodu

Chicago (USA) 25. července 2022 (PROTEXT/BusinessWire) – Společnosti Gorillas a NielsenIQ dnes oznámily uzavření dohodu o spolupráci, jejímž cílem je propojit pružnost rychlého dodávání a výkon velkých dat. Naše spolupráce přinese výrobcům podrobnější poznatky, které umožní jejich podnikání prosperovat a zrychlovat s potřebnou rychlostí a detailností.

Díky tomuto spojenectví se společnost NielsenIQ stane preferovaným poskytovatelem dat a analytických služeb společnosti Gorillas v Německu, Francii, Velké Británii, Nizozemsku a USA. NielsenIQ bude společnosti Gorillas poskytovat kombinaci špičkových analytických služeb, včetně panelových dat od spotřebitelů a vlastní maloobchodní analytiky. Kombinovaný panel spotřebitelů a analytika společnosti NielsenIQ, jediný integrovaný soubor dat této kapacity, který je v tomto odvětví k dispozici, přináší hlubší pohled na panelová data o nakupujících. Díky přístupu k podrobnému čtení prodejů z Gorillas budou srovnávací údaje společnosti NielsenIQ rozšířeny o podrobné měření výkonnosti, které přichází přímo ke klientům od trendového lídra v odvětví rychlého obchodu v Evropě.

„Velmi nás těší, že si společnost Gorillas vybrala firmu NielsenIQ, aby jí poskytovala nejkomplexnější dostupná spotřebitelská data,“ říká prezident globálního maloobchodu ve společnosti NielsenIQ David Johnson. „Je velmi vzrušující spolupracovat se společností Gorillas, kterou pozorně sledujeme jako lídra na trhu v oblasti objednávání a doručování potravin. Inovace v oblasti elektronického obchodování s potravinami a doručování na poslední vzdálenost postupují rychlostí blesku a naše datová spolupráce umožní lepší rozhodování ve společnosti Gorillas i u výrobců, což je něco, z čeho je celé odvětví nadšené.“
Vývoj v oblasti elektronického obchodování a chování spotřebitelů je nedílnou součástí rychle se měnící reality v odvětví rychloobrátkového zboží. Bezproblémový nákup online a rychlé dodávky offline dělají z každodenního nakupování skutečně všestranný zážitek. Zatímco hrací pole e-commerce je na cestě k větší rozmanitosti, online hráči potřebují přesné měření a srovnávání digitálního FMCG – proto NielsenIQ pokračuje v přidávání další podrobností a vylepšených poznatků o rychlém obchodování. O společnosti NielsenIQ
NielsenIQ, globální společnost poskytující informační služby, poskytuje zlatý standard v oblasti spotřebitelských a maloobchodních měření, a to prostřednictvím nejpropojenějšího, nejúplnějšího a nejužitečnějšího porozumění vyvíjejícímu se globálnímu, vícekanálovému spotřebiteli. NielsenIQ je zdrojem důvěry pro odvětví, kterým poskytujeme služby, a průkopníkem definujícím příští století spotřebitelského a maloobchodního měření. Naše data, propojené poznatky a predikční analýzy optimalizují výkonnost společností z oblasti CPG a maloobchodu, přibližují je komunitám, kterým slouží, a pomáhají jim podpořit jejich růst. NielsenIQ, společnost z portfolia Advent International, působí na více než 90 trzích a pokrývá více než 90 % světové populace. Další informace naleznete na stránkách NielsenIQ.com.
Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220725005298/en/
Kontakty
Média
Evropa: Julia Mayer: Julia.Mayer@nielseniq.com
Severní Amerika: Gillian Mosher Gillian.Mosher@nielseniq.com
Zdroj: NielsenIQ
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. (BW)